torsdag den 23. maj 2013

Not again! :/ Miinto part one million ...

My God, hvornår stopper dette Miinto-eventyr? [Link åbner i ny side] Aldrig før har jeg følt, jeg burde have fået løn for at shoppe, men det er jo sindssygt, at et køb kan koste én SÅ megen tid!

Kort efter den famøse fødselsdag modtog jeg en mail, hvor der stod:

"Hej Line
Jeg er meget ked af din situation. Der er desværre ikke nogen som ved hvor din pakke er.
Jeg er derfor nødt til at sætte pengene retur på din konto. Jeg beklager problemerne.



Med venlig hilsen / Kind regards 

[...]"


Men der VAR pakken nået frem, hvilket jeg også havde meddelt kundeservice. Jamen altså!!


Skrev tilbage:


"Hej Carsten
Hold på pengene, for pakken dukkede op her på adressen i går. Så trods ukendte omveje er den nu fremme, det er det korrekte produkt og den vil i morgen blive afleveret til fødselaren, som har taget forsinkelsen pænt.

- Line"



Og fik svaret at det var super.


... I går skulle jeg så på netbank og betale regninger og sikre mig, kontoerne så ud som de skulle, før jeg på lørdag rejser væk en uge, hvor jeg sandsynligvis ikke får mulighed for at komme på netbank. Og hvad opdager jeg? Miinto har alligevel sat pengene tilbage! *Suk* altså! Men jeg skal ellers lige love for, at hvor jeg tidligere ikke har kunnet råbe Miinto op, hverken via mail. telefon eller Facebook, kunne de pludselig svare i en ruf, når der blev viftet penge om næsen på dem. Så nu vil de meget gerne sende et girokort, så de kan få pengene retur. Og selvfølgelig skal de have det - jeg har jo fået min vare (ellers havde jeg jo heller ikke skrevet til dem, at der var begået en fejl), men nøj, hvor er det be-las-ten-de at have brugt SÅ mange timer på mailskriveri, telefonopringninger, bilkørsel til butik for at lede efter bortkommen pakke samt psykisk energi og neglebideri på en handel. Og så tilmed opdage, it ain't over yet!


Jeg køber, som jeg ofte har nævnt herinde, næsten ALT over nettet. Og aldrig har et køb i den grad kostet mig så megen tid og energi. Min begejstring for Miinto er stadig dalende!

Så Grumpy Cat ... should I ever shop on Miinto again?










13 kommentarer:

  1. Det er sgu typisk nogle firmaer! Når man vil have kontakt med dem, når det er noget for kunden, så kan det sagtens tage noget tid, men hvis de skal have penge tilbage så skal de straks nok svare en, så er der pludselig ikke ventetid! :)

    SvarSlet
  2. Jeg har aldrig haft problemer med miinto, men Nelly handler jeg ALDRIG. Har gjort det 1 gang fær, men min pakke kom aldrig og det tog mig en måned før de ville give mig mine penge tilbage. Så aldrig igen.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, tak for advarslen! Har endnu aldrig handlet dér, men vil arkivere den under no go-butikker. Hvad har jeg lært af dette? Tjek butikkernes rygte ud, før du handler! Jeg har efterfølgende set SÅ mange dårlige anmeldelser af Miinto.

      Slet
  3. Jeg havde ærlig talt beholdt pengene efter alt besværet - men jeg er også pisse stædig, og har et temperament der er værre end det burde. I det mindste fik du pakken! :-D

    xoxo
    http://hellovertigox.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det (desværre?) som Phoebe i "Venner", da hun siger: "If I had actually kept the money and bought like ... a nice pair of shoes, you know what I'd hear every single time I took a step? NOT MINE, NOT MINE, NOT MINE ..." c",)

      Havde faktisk dårlig samvittighed over, jeg ikke havde været på netbank i ugevis og derfor ikke opdaget det, men det er jo ikke MIN fejl, så jeg tog mig i det. Det kan ikke være meningen, jeg skal tjekke om de laver fejl i deres job. Desværre var den dårlige samvittighed der stadig. I dagevis har der stået tusinde kroner på min konto, som ikke er mine! :/

      Slet
    2. Jeg havde også bare beholdt pengene, men jeg er også en lille nasser - haha. :D
      Godt eksempel med Pheobe fra friends! Jeg forstår godt, at den dårlige samvittighed kan trænge sig på. :)

      http://resofikka.blogspot.com/

      Slet
    3. Ja, moral kan koste dyrt ... ;/

      Slet
  4. Jeg har aldrig handlet på Miinto - men jeg har handlet på nelly ret så mange gange helt uden problemer. Kan kun anbefale siden! :)

    SvarSlet
  5. Havde bare beholdt pengene, haha.
    Hov Line, hvor rejser du dog hen? :o - I så fald må du have en fantastisk tur!

    God aften :-)
    Knus Michelle, http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Æv hvor har der været mange problemer med dem, men håber for dig at det er det sidste - og så må du følge kattens råd og ikke handle der mere :D

    Håber du får en rigtig god ferie og vejret bliver helt fantastisk - Glæder mig til at læse om det.

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Jeg har handlet på nelly to gange og har været tilfreds, bortset fra da jeg brugte det ene par sko første gang, så røg der noget af lynlåsen under en fest.
    Så er ikke vild med kvaliteten på sko efter det og køber ikke sko der igen, men ellers har jeg heller ikke oplevet problemer med nelly angående levering. :D

    SvarSlet
  8. Hahaha husk nu, Grumpy Cat har altid ret!! ;)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...