onsdag den 23. januar 2013

Fååååck!

Så så man lige mig være flittig og opdatere bogsiden, så jeg kunne tage hul på 2013s bøger og anmeldelser og afsluttet 2012. Og så så man lige mig komme til at slette hele lortet igen. 

... AAAAAAAAAAAARGG!!!

 Stupid, stupid Line! Så kan man starte forfra. Nå, gider ikke mere for i dag. Har været flittig nok for flere måneder. Havde forældre på besøg og hjælpe med rengøring. Så så man lige turboorkanen drøne gennem huset. I forvejen har jeg været rimelig flittig på det sidste, men nu er det fleste småting på to do-listen også ordnet. Så forhåbentlig bliver der god tid til bloggen. Har en giveaway på vej i anledning af bloggens nye look.

Ellers er jeg lidt urolig for tiden. Cleo har kastet meget op de sidste par dage - og ikke pels, men bare vand og galde. Men appetitten fejler intet og hun drikker også fint. Jeg synes dog, hun virker lidt dehydreret. Hvis hun også kaster op i morgen, vil jeg ringe til dyrlægen. Nu har vi lukket til soveværelset, hvor hun helst vil være, så hun har lidt fred - hvis det skulle være stressbetonet. Selv om natten er det bare hende, og hun kravler veltilfreds ned under dynen og spinder på den overdrevne (selv)tilfredse måde. Mors lille Clacker. :) Jeg dør, hvis hun fejler noget. Ved godt, hun bliver 15 om nogle måneder og dermed er en gammel pige, men jeg magter ikke at miste hende nu!

Apropos sygdom og det at miste, sad der her til formiddag en due på foderbordet; han så noget medtaget ud. Hele den ene del af ansigtet var hævet og med strittende fjer, øjet lukket. Næbet virkede helt krøllet sammen. Observerede ham nogen tid, hvor han sad og forsøgte at få korn i munden, men hele tiden tabte det. Fik ondt helt ind i hjertekulen. HG gik ud for at forsøge på at fange ham - ville have kørt ham til vildfuglerefugiet, så de kunne se på ham, men han fløj fornærmet sin vej. Kan ikke få det ud af hovedet, og kigger hvert andet sekund ud på terrassen for at se, om han skulle være kommet tilbage. Han havde krøllet sig sammen, som om han forsøgte at falde i søvn. Av, mit hjerte! Tror, han var blevet ramt af en bil.

Så fik jeg for øvrigt endelig indkaldelse til neurologen - troede sgu, de havde glemt mig. Er dog bange for, de IGEN har lavet en fejl. Fik nemlig to breve. En aftale til 'en neurolog' og en til en læge, der er nævnt ved navn. Samme dag, samme tid, men på hver sin afdeling. Ringede til det ene nummer (intet tlf.nr. på det andet brev). Samtalen forløb nogenlunde således:
"Ja, du har en tid hos Bjarke, kl 14.30, d. 26. februar." *Gjorde sig klar til farvel* (Så meget for MAX. tre ugers ventetid!).
"Ja, det er jeg klar over, men jeg har TO tider, hos hver sin læge, så vidt jeg kan se."
"Jamen så tag til dem begge."
"Men de er samme dag, samme tid!"
"Jamen, så kom her."
"Men så skal den anden vel aflyses? Med mindre I har lavet en fejl og sendt mig to forskellige breve?"
Er ikke sikker på, hun forstod det, men så er det altså ikke min fej. Nu har jeg ventet siden november (hvor jeg fik at vide, der ville gå to-tre uger til, jeg blev indkaldt), og først sender de mig til en læge, der slet ikke er neurolog, selvom jeg ringede derud og spurgte, om manden nu også VAR neurolog og så glemmer de at indkalde mig på ny. Nice! :(
     I dag kom brev til indkaldelse hos gynækologen, der skal lave kikkertundersøgelsen af min blære - der har jeg sgu fået en tid d. 20. - det er før neurologen, der ellers skulle have kortest ventetid! Er spændt på, hvordan det kommer til at forløbe. Min læge virkede lidt vrangvillig. "Det er jo en yderst ubehagelig undersøgelse!" Jeg er sgu ligeglad! Jeg tror, jeg har prøvet det, der var værre, og jeg er ikke sart. Og så står der sgu, man få lokalbedøvende gel sprøjtet op i urinrøret - hvor slemt kan det så være? Nå, nu må vi se, hvor kry jeg er, når tiden nærmer sig ...

Nu vil jeg krybe ind til min Clicker Clacker og læse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...