søndag den 30. oktober 2011

'Frik-show'

Jeg har forresten uploadet min første video nogensinde på YouTube. Og hvad er det så for en video? Jo, der er såmænd af Frik, der ringer på piccoloklokke. Jeg kan ikke huske, om jeg nogensinde har skrevet om det herinde, men da vi fik Frik, skulle vi jo lære hende, at når man skulle ud og tisse, skulle man sige til. Så vi lærte hende at skrabe på havedøren. Det tog hun dog ret bogstavligt, og i løbet af nogle måneder, var der nærmest ikke nogen dør tilbage. Så HG stillede en piccoloklokke op ... og jeg var ved at dø af grin! "Man kan altså ikke lære en hund, at ringe på piccoloklokke!" "Vi får se," var svaret. Og her er så beviset:


Man KAN lære en hund at ringe på piccoloklokke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...