onsdag den 30. april 2014

HJÆÆÆLP!

Okay, jeg håber, jeg fangede jeres opmærksomhed? ;) Sipzap er en ud af seks katte, der er blevet valgt som kandidat på Hjemmets side som mulig vinder af månedens kat. Hjælp hende med at vinde æren og et gavekort til Maxi Zoo, så hun kan købe en fødselsdagsgave til Zazen, der snart fylder et år samt lidt godbidder til sig selv og hele banden. Du kan stemme på hende HER


Ellers vil jeg ikke skrive en længere roman i dag. Her har været en del  tåge siden i går aftes, så jeg døjer med stærke smerter og sidder bare og glæder mig til at blive træt nok til at kunne sove eller få næste omgang medicin.

Husk at min shop bugner af varer (både nyt og gammelt), som jeg meget gerne vil af med. Priserne er inkl. fragt og du kan se alle godterne HER Der bliver sendt nye varer ud i morgen, så hvis I skal have noget med, kan det lige nås. 


2 kommentarer:

  1. Så er der stemt på hende :)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun smuk. Er hun Maine Coon? Selvfølgelig vil jeg stemme på hende.

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...