onsdag den 7. september 2011

Fødselsdagskavalkade

Jeg er altså ikke død (heller ikke af alderdom!). Jeg har bare haft mange bolde i luften og ikke rigtig fået tid til blog. Men i stedet for en lang kedelig beskrivelse af fødselsdagen, kommer der her en kort gennemgang i stikord og billeder.

Fra neden og op - og flaget er hejst til top ... da vores ovn jo var i stykker (NÅ!), blev dagen holdt hos mine forældre. Lettere besværligt, når man ikke liiige ved, hvor man finder de forskellige ting i køkkenet. Men bonus: De har flagstang!
Bevis for min artighed! At bror et og to så kunne fortælle, at der ikke var sol i henholdsvis Brovst og Hillerød, synes jeg ikke kan være bevis for det modsatte. Der var sol her i området, hvor jeg har fordelt min gunst (på Gitte Grå-måden).
Brownielagkagen: Bunden er først smurt med et tyndt lag Nutella og derefter et tykkere lag hjemmelavet hindbærmarmelade. Derefter rørte jeg flødeskum sammen med groftknuste rutebiler. Og nej, det er IKKE flødeskum på toppen, men hjemmelavet guf (og købe-chokoladevirvler - nogle gangen er det okay at hoppe over, hvor gærdet er lavest).
Bordet.
Lagkagen - nu også med fut i.
Gaver og kort. Jeg fik (surprise!) ikke taget billeder af gaverne, da de lå dér fiiint udpakkede og samlede. Men jeg fik: Smykker, tøj, parfume, gavekort, en dug, servietter, lys, et kursus via folkeuniversitetet (holdet er blevet oprettet - yay!) og en træugle.
Jeg var meget tæt på min Olde(mor) - der døde som 93-årig, da jeg var 11 - så da min mormor gav mig dette smykkevedhæng, der har været hendes, blev jeg rigtig rigtig glad og rørt! Og se lige æsken - er det ren nostalgi oder was? 'Tlf.: Am. 2969'.
En af de mange gaver. Fik jeg nævnt, jeg er ret tosset med ugler? Og træting - så yay! :)
Der blev selvfølgelig også tid til Michigan - hvor jeg tabte ... på den triste rekord-måde. Tarveligt!
Havevandring med Phoebristen
Turtleduer

Cheesecake til dessert
Aftenstemning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...