tirsdag den 18. december 2012

Vinderen er ...

Så fik jeg trukket en vinder. Da jeg pt. sidder med lånecomputer, hvor jeg ikke kan bruge billeder, bliver det den meget kedelige måde, dette her foregår på - beklager. Jeg trak vinderen via random.org og det blev Julie Jensen, der har fået besked. Tillykke til dig, Julie, og tak til alle jer, der ville lege med. :)

Jeg havde håbet på at kunne skyde næste giveaway i gang nu, men da jeg ikke har fået endelig svar på min henvendelse til sponsoren, går jeg næsten ud fra, det desværre ikke bliver til noget. Til gengæld har jeg andre planer ...


2 kommentarer:

  1. Lækker header! :-) Jeg har forresten en lækker konkurrence kørende på min blog hvor du kan vinde et valgfrit smykke fra Smykkemania.dk Kig gerne forbi og deltag her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/12/konkurrence-smykkemania.html

    God jul!
    Knus Stine

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til vinderen :-)

    Jeg har en ny giveaway på min blog, hvor jeg sammen med Morfars Moustache udlodder et gavekort på 200 kr. til deres online shop. Jeg håber du vil deltage! :-)
    http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/12/giveaway-morfars-moustache.html

    Knus

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...