tirsdag den 20. maj 2014

Sommerfavoritter #1

Okay, teknisk set er det ikke helt sommer endnu. Men vi har haft nogle varme dage og de dage vi tilbringer i bil frem og tilbage mellem hospital, plejehjem og hjem, kan godt være ret hede. Samtidig er jeg for tiden meget tørstig, da saltniveauet er faldet, så jeg har udviklet en farlig og halvdyr vane, men guuuuud, hvor er den skøn og forfriskende! Hvis vi lige er på farten og jeg er løbet tør for drikkevarer, er det forfærdelig let liiiige ved et frygteligt uheld at falde indenom hospitalets cafeteria eller en lokal tankstation og nuppe en kold drik med. Første gang var jeg skuffet - jeg kunne ikke få kold Zero i cafeteriaet og nuppede i stedet en Egekilde med hindbær/rabarber. Det var kærlighed ved første dråbe!


Siden da har jeg været lidt uheldig: Alle dagligvarer butikker eller tankstationer jeg har været på, har haft tomme hylder, hvor denne sommerfavorit skulle stå. I nød kastede jeg mig over Ramlösa med granatæble og selvom den måske kommer ind på en anden plads, er den klart også en sommerfavorit! Hvem skulle have troet at en passioneret coladrikker kunne droppe Zero til fordel for en danskvand, der er fin på den? ;)


Jeg har forøvrigt prøvet et par andre af Egekildes varianter, men ingen kommer op i nærheden af hindbær/rabarber.

Pst: Min SHOP bugner pt. med masser af varer, så kig ind og gør et godt køb!


8 kommentarer:

  1. Åhhh Ramlösa granatæble er min FAVORIT!! Køber den næsten hver dag...meeen de har mange andre gode også som man desværre ikke kan købe i Dk. Jeg er sååå glad for jeg bor i Sverige ;) Sys nu ikke Egekilde kan måle sig med Ramlösa, men men vi har hver vores smag :)

    SvarSlet
  2. Uh, elsker, elsker! :-)
    Dejligt at være inde på din blog igen, meget længe siden! - Men en fornøjelse som altid!

    Kig meget gerne forbi! :-)
    http://michelleeckert.bloggersdelight.dk/

    Knus Michelle Eckert ♥

    SvarSlet
  3. Det er også min favorit :)

    SvarSlet
  4. Hej Hej..

    Kunne du tænke dig at være med i vores knæk cancer indsamling for bloggere?
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2014/10/danske-bloggere-samler-ind.html

    Knus <3

    SvarSlet
  5. Very Interesting post. I really appreciate this post.
    Trebinje apartment

    SvarSlet
  6. NICE opening i think is the opportunity for talented guys its good step.
    Solar System distributer in Bhubaneswar

    SvarSlet
  7. Excellent post! I like this...Thanks for sharing!
    dentist service in gujarat

    SvarSlet
  8. Thank you so much for a well written, easy to understand article on this. It can get really confusing when trying to explain it – but you did a great job. Thank you!
    mumbai air port cab searvice

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...