torsdag den 11. juli 2013

Verdens morsommeste venneliste?

Måske er det bare mig, eggåz! Jeg har nok indsnuset for mange kemikaliedampe under dagens rengøring - eller også er det rengøringen i sig selv - men jeg havde bare brug for et godt grin, så jeg sad og læste venners sjove statusupdates på Facebook og nu er jeg så tæt på ( __ ) at lade bunden af grin. Men er det bare mig, der har dårlig smag? Bedøm selv. :)

Min ene bror er altså kongen af sjove updates, men nogle gange kan det altså også være kommentarer til en update, der tager kegler ... eksempler:

Bror: "Blev provokeret af håndværker i kantinen, der sprang over i køen og sagde det til ham. Han spurgte, om vi 'skulle gå ud og ordne det udenfor' ... det skulle vi så ikke!"

Bror: "Er glad for, overboen tilsyneladende har fået ny kæreste, men trænger virkelig til søvn! Magter ikke en uge mere med opvækning hver anden time."
Ven: "OMG, hveranden time? Hvem ER din overbo?!"
Bror: "http://www.youtube.com/watch?v=Q-4239z4hgk"


Bror: "Det er i ramme alvor den dårligste fodboldkamp, jeg nogensinde har set... og jeg har været på Nexø stadion"

Veninde (d. 1. april): "Skal være far!! :D".
Ven: "Tillykke!"

Bror: "Det er næsten synd for den stakkels journalist at dette er dagens tophistorie. Jeg under ham sgu en tur til Mallorca http://jyllands-posten.dk/indland/ECE5707992/syg-raev-havde-1527-farlige-baendelorm"
Ven1: "Men når man så læser, at de kan være sundhedsskadelige, så er det jo egentlig ret relevant for jordbærspisere."
Bror: "Ja, det er godt at vide at jordbærrene nu skal vaskes grundigt. Jeg plejede nemlig kun at vaske dem med løs hånd, men det er slut nu"
Ven2: "Hvem har talt ormene? Det er rimelig præcist angivet"

Bror: "Det der akavede øjeblik hvor check in damen tydeligvis bliver ringet op af ham den søde fra i lørdags, som hun nu var ved at opgive håbet om, men samtidig skal checke baggage ind — at Københavns Lufthavn, Terminal 1"
   
Bror: "Total lækker brunch hygge #brunch #hygge #hashtag"
Ven1: Så kom den på!! det ser satme lækkert ud M.!! 
Far: "Man bliver jo helt lækkersulten."
Ven2: "Har du selv ladet det tørre?"  

 Bror: "#dette #er #et #billede #af #en #kop #kaffe #tilsat #rigtig #mange #########haaaaztagz#####"  
 Ven: "Er det sæd? For det ligner fandeme ikke kaffe. #mdrikkertøsekaffe"
Bror: "Dude, hvis dit sæd ser sådan ud #SØGLÆGE"

Veninde: ""Haps haps haps - nu skal vi have snaps". Må vist hellere snart få lært nogle børnesange.."

Ven:"''Far, jeg er vågen som en havørn.''
''Ja, men du skal prøve at sove.''
''Hvad er 200 + 200''
''Det er 400. Sov nu.''
''Hvad er 18 + 7?''
''Schh, læg dig til at sove.''
''Faaar, hvor mange dage er der tilbage af den her uge?''
AAARRGGHH!"
 


Ven:""Far, min skoletaske er så tung!
"Hvad har du da i den, du har jo ingen bøger i, og jeg har ikke puttet madkassen i endnu?""


Veninde: "Har været ude på en lang travetur med søs i dag... Da vi, som sædvanlig, mistede orienteringen kunne google maps fortælle os, at vi var i Afghanistan ... vi valgte at gå samme vej tilbage igen"  

Hvilken er din favorit?

  

6 kommentarer:

  1. "Veninde: "Har været ude på en lang travetur med søs i dag... Da vi, som sædvanlig, mistede orienteringen kunne google maps fortælle os, at vi var i Afghanistan ... vi valgte at gå samme vej tilbage igen" "

    OMG hvor genialt! Dét er SÅ meget undertegnet det dér! #orienteringsspade.dk

    xoxo
    PRESMA

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja den har jeg også lidt af. :)

      - Line

      Slet
  2. Det er brunch hyggen - den fik mig altså til at grine en anelse højere end alle de andre :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er jeg også ret glad for. :) Og så kommentaren til kaffen: "Bror: "Dude, hvis dit sæd ser sådan ud #SØGLÆGE"" c",)

      - Line

      Slet
  3. Ejj nogle af dem der er seriously geeeniale. Hold nu op!

    Dem som er blevet nævnt - åh ja så sjove! Og så den med jordbærene! Det kunne ligeså godt være sket på min væg hahaha! "Hvem har talt ormene? Det er rimelig præcist angivet" haha oh god! og det er sgu slut med bare at skylde med løs hånd! Nu skal de jordbær vaskes grundigt hahah.

    Ej ja. Den var god. ;)))

    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, elsker, det kunne have været foregået på din væg - du er lige så skør som alle os andre! Gotta love that. c",) Og der vare bare sååå mange fede kommentarer til den, valgte kun lige de (efter min mening) bedste ud. :)

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...