lørdag den 8. september 2012

Så har I mig til... ZzzZzzZzz


Der er ikke meget go i mig i disse dage. Så mange projekter, så meget kampgejst ... og SÅ lidt energi! Er plaget af mange gennembrudssmerter. Det betyder dårligere (ingen og/eller afbrudt) søvn og ekstra medicin, der sløver. Næste weekend kommer LILLEBROR HJEM! Yay! Jeg glæder mig og SKAL bare have energi. De sidste tre-fire gange han har været hjemme, har jeg haft attacks og været sengeliggende. MAGTER det ikke! Heldigvis er det ikke attack denne gang - bare almen overanstrengelse. Ingen føleforstyrrelser, svimmelhedsanfald eller nasty infektioner ... so far. Bare flere smerter og denne lammende træthed. Falder i søvn for et godt ord, men vågner hver gang jeg skal vende mig.

Fredag kommer P. og hans kammerat. Lørdag morgen skal vi sammen til zazen (stillesiddende meditation) på det buddhistiske kloster i Østermarie. Senere på dagen går turen så 'hjem' til mine forældre og lillebror, der lader storbyens larm og stress bag sig for et par dage. Vil kramme ham, snakke med ham, tæske ham i 'Land og by' og alle mulige andre spil, se film sammen og bare være.

Jeg ved godt, jeg 'skylder' et fødselsdagsindlæg. Håber, jeg snart bliver en bedre blogger - og mig selv - igen.

Line over and ... ZzzZzzZzz!

5 kommentarer:

  1. Dejligt med et indlæg fra dig igen :-)

    Du må se at få sovet og hvilet dig alt det, du kan i ugens løb, så du kan være frisk på fredag og klar til weekenden med din lillebror :-)

    Kærlige søvndyssende og smertelindrende tanker sender jeg dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Louise. :) Altid dejligt med en trofast læser. Ligger her med Cleo og stener dvd og halvsover. Om lidt vil jeg sende HG ud og lave lidt forsinket aftensmad.

      Mange tanker til dig også, Line

      Slet
    2. Det lyder hyggeligt, at du sådan ligger med Cleo. Der er nu altså noget helt specielt over at ligge og nusse med dyr, når man ikke har energi til at lave noget :-)

      Dejligt, at du har HG til at lave mad til dig :-)

      Ønsker dig god og snarlig bedring :-)

      Slet
  2. hey! Tak for din kommentar! jeg er begyndt at blogge igen så kig endelig forbi!
    møs!
    photographyshn.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...