fredag den 28. september 2012

Disco-drama

Okay, jeg tror altså, Samsara har været discoqueen i et tidligere liv. Skulle se Vild med dans her til aften. Har g l æ d e t mig. De sidste to fredage har det ikke kunnet lade sig gøre. Sidste uge var det far og sygdom og udrykning. Forrige fredag 'Cleo-gæster', P og hans kammerat. Men i aften er HG til mandehygge og det er bare mig og dyrene. Og hænger pludselig ned ad skærmen og jagter med de vildeste pote-danse-bevægelser danser på skærmen? Samsara! To sekunder før havde hun ellers været begravet i Sipzap-pels, men jeg skal love for, at discorytmerne kaldte! Hun sidder hun og kigger skuffet på det slukkede TV, min lille danser. Desværre nåede jeg at få taget billeder eller film (hvor fanden er det kamera, når man skal bruge det?). Men heldigvis har jeg alligevel er bevis på, at hun er en kat med da rhythm! c",)


God weekend til alle jer derude. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...