lørdag den 18. august 2012

Tak!

Det er SÅ overvældende at være væk fra bloggen et halvt døgn og komme ind til mere end dobbelt så mange faste læsere og en masse tilmeldinger til konkurrencen. Jeg er jer allesammen så taknemmelig! (Åh gud, begynder at lyde lidt som Dronning Margrethe ... 'Af hjertet tak!'). Samtidig gør det mig også glad at se, at der er rift om Charlottes bøger, som hun så sødt har sponsoreret. Er pt. i gang med at genlæse "1001 tårs tøsetanker" og jeg elsker bare stadig; uanset hvor mange gange jeg læser den. Til de nye læsere vil jeg også lige gøre opmærksom på fanen med 'bogmaraton', hvor der selvfølgelig kommer anmeldelse af bogen, når jeg er færdig med den. :) Jeg ved godt, I nok ikke alle hænger ved, når konkurrencen er slut, men hvis bare én af jer læser med med mellemrum, vil det varme mit hjerte. Dog er jeg også taknemmelig for at lære nye mennesker at kende. En del af jer (og jeres blogs), kender jeg i forvejen, men man har det med at gro fast ... kender I det? Så man får læst det man plejer, men ikke lige ledt efter nye seværdige blogs. Nu dukker der denne helt utrolige mulighed op for at finde nye blogs at følge. Bare de sidste par timer har jeg fundet så mange gode!


Ellers flyver tiden - for en gangs skyld - så stærkt, at jeg ikke kan følge med. De sidste par dage har været så fortravlede. I morgen er der vores spilleklub, og mandag er det dyrlæge med størstedelen af slænget. Tre gange katte: Samsara (gennemtjek før øremærkning og sterilisation), Myrledyret/Supaya (øremider igen igen!) og Cleo, der skal vaccineres og registreres i vores navn ... hvor er det vildt. Endelig bliver min Clicker Clacker også på papiret min. Den eneste af kattene, der går fri i denne omgang, er min Sipzap-pige, som I ser på billedet.

Til nye læsere kan jeg kort berette, at HG (min bedre halvdel) og jeg fandt Cleo på havnen i januar i år. Vi tog hende med til dyrlæge - regnede med, hun var hjemløs. Hun viste sig så at have en chip ... en TYSK chip! Og ikke nok med det. Hun var slet ikke den unge kat vi troede, men en ældre dame år 14 år. Hun har i mange år rejst med sine ejere, når de har været Danmark rundt i båd. Men i Allinge stak hun altså fra borde og gik på strejf. Hun havde været væk et halvt år da vi fandt hende. Vi havde hende i pleje til marts, hvor hun blev hentet hjem til Tyskland. Men hun ville åbenbart bare være dansk! Så nu er hun fastboende hos os. Hun har været meget omtalt i øens avis og TV (ja, Bornholm er lille c",)), så hun er nærmest hele øens kat. For de der vil læse mere (hele historien), har hun sin egen etiket. Jeg arbejder også på en fane alene til hende, hvor avisartikler og TV-klip vil blive lagt ind samt løbende updates. Dette er også af hensyn til hendes tyske familie, så de kan følge med. 

Så jo, her er lidt at arbejde på. Jeg har også stadig en del noveller og blandede tekster, jeg arbejder på til Fyldepennen (har jeg fortalt, jeg har fået pengene fra Copydan? Det blev sgu til 3587,- for min lille egoistklumme! Tak som byder). Det var meningen, jeg skulle have updateret derinde i dag, men tiden er løbet fra mig. Det gør også, at indlæggene indtil starten af næste uge muligvis bliver lidt vandede. Også fordi jeg arbejder på et større projekt til jer, med efteråret vintertrends - collager med fede sæt fra mine faste tøjpushere, tips til gode tilbud m.m.

Jeg arbejder faktisk også på to indlæg, som jeg har været meget i tvivl om, hvorvidt skulle herind. Jeg har længe overveje at smide resten af anonymiteten (der bliver pillet flere og flere lag af, hva?) og bare røbe mit efternavn også. Min blog er ikke længere en hemmelighed og mange der kender mig følger allerede med på sidelinjen. Jeg vil stadig holde familien ude af bloggen (selvom folk der kender mig selvfølgelig kender dem) og kun have billeder af HG. Men anonymiteten har bare visse hæmsko - og jeg er alligevel SÅ let at finde frem til, hvis man gider. Det havde måske været lettere, hvis jeg havde et almindeligt efternavn som 'Hansen' eller sådan noget. Men jeg er den eneste med mit navn, så hvis jeg løfter sløret, vil ALLE kunne finde min blog via google - også folk jeg ikke har kontakt med. Men mange ting jeg gerne vil dele med jer, min læsere, bliver også nemmere.

Jeg håber, I har tålmodighed med mig og de småkedelige indlæg, der nok vil komme indtil tirsdag, og at svar på kommentarer nok bliver forsinkede. Men bare rolig - der er altså spændende ting på vej. :) 

6 kommentarer:

  1. ".... Gud bevare Danmark"

    - og din blog! ;D Hehe..

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi takker ydmygest (... lyder det ikke lidt dronningsk?) c",)

      Slet
  2. Hej igen! :D
    Jeg har tagget dig i en lille blog leg!
    Hvis du har lyst til at deltage,
    finder du reglerne her:
    http://believeinbutterflies.blogspot.dk/2012/08/nr-5-nr-5.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. :) Jeg kigger på det (har allerede bange anelser om, hvilket billede, der kan være tale om ...).

      Slet
  3. Super sød blog du har!

    Holder en blogaway så kig endelig forbi!

    // Nadine

    http://fashionbynadine.blogspot.dk/2012/08/give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nadine

      Tak for tippet. Jeg kigger ind. :)

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...