mandag den 6. august 2012

♫♪♫♪ "Hvad du ønsker skal du få ..." ♫♪♫♪

Så er der nogen, der snart har fødselsdag ... igen ... hold kæft, et gammelt røvhul, man er ved at blive (det hjælper lidt at omtale sig selv i tredje person, når det gælder alder!).

Anyway, gaver kan man jo heldigvis altid bruge. Og jeg kan altid finde på noget at ønske mig - selvom jeg ret beset ikke mangler noget. Kom faktisk til (i et svagt øjeblik forstås) at sige til HG at hvis bare jeg fik min Clicker Clacker igen, ville jeg aaaldrig mere ønske mig noget! (Sssshhh, sig det ikke til ham, men det er lige før, det ikke er løgn). Jeg er dog aldrig sen til at finde noget at sætte på listen og har da også allerede nu fået stablet en massiv liste på benene som i øjeblikket bliver sendt rundt til alle de glade givere. Her er et par af ønskerne - med link (ikke fordi jeg regner med i køber mig noget - selvom I skal være velkomne c",), men mere fordi det jo kunne tænktes, der også var noget I forelskede jer i undervejs).

Smykker: 

 


Det kommer jo nok ikke ligefrem bag på nogen *host* at smykker står højst på ønskelisten. Af en eller anden grund kunne de to sidste earcuffs altså ikke lægges ind i picasa, så de står lidt ucharmerende og svajer for sig selv, det beklager jeg.

1) Armbånd fra French Connection. 120, 47 DKK her
2) Earcuff fra rosila. dk har været med på bloggen før i flere afskygninger, både herher og her. Disse koster 269,- pr. styk og kan ses her
3) Armbånd fra Pieces. 48, 19 DKK  her
4) Jeg har længe ledt efter en halskæde som denne. Her er den fra Asos til 86,74  DDK.
5)Kors øreringe af forskellige længde. 57,83 DKK her
6) Godt nok har jeg en halskæde, der minder om. Men denne er kort og anderledes. Og så kan man da bare ikke få nok af Audrey Hepburn, vel? Denne koster 79, 95 DKK på tilbud her 
7) Oh disse armbånd ... muligvis synes I, de virker bekendte? Jep, de har, omend i andre farver, været med før. Disse smukke rosafarvede, som jeg er sååå skudt i, koster 379,75 DKK. De er fra Sence Copenhagen og fås her 
8) Ugler, ugler, ugler!!! Jep, 'owl alays love you'. Det er ingen nyhed. Her fås uglerne på ur. Totalt smelte-I'm-in-lååååve! Det er et godt nok et mandeur, men det synes jeg faktisk bare gør det endnu mere attraktivt. Det koster 240,94 DKK her og fås også med andre dyremotiver.
9) Jeg har noget med kors for tiden. Ja, faktisk så mig og religiøse symboler, you know ... Heldigvis er det en mode, der er oppe i tiden (et indlæg om dét in the making!). Denne halskæde er ikke en lille spinkel én, men kort og kraftig - meget  mig'sk. Den koster 77, 10 DKK her 
10) Et andet armbånd fra French Connection. 96, 38 DKK på tilbud her  
* Earcuffs til 199,- pr. styk fra Rosila
* Earcuffs til 270,- pr. styk også fra Rosila 

Mere dullegrej:



12) Jeg har i forvejen Versaces Bright Crystal og jeg elsker den, elsker den, elsker den. Så nu vil jeg gerne have hendes søster, Versaces Yellow Diamond, der står til 249,74 DKK for 30 ml her
13) Vores hund, Phoeba, hed faktisk fra kennelen af Laura Biagotti. Men når hun står på min ønskeseddel, er det ikke fordi jeg ønsker mig én mere (my God!), men denne dame til 299,75 DKK for 25 ml.
14) Så er der endnu et kors på menuen. Denne gang hårclipsen her til 57,83 DKK.
15) Hårdoughnut fra Asos til 57,83 DKK.
16) Hårelastik med dikkedarer til 43,37 DKK også fra Asos
17) Jeg elsker øjenskyggerne fra POP. Især i disse farver. Denne palet er fra Asos til 96,38 DKK.
18) Neglelak med smuk hætte, i farven Porchester Square til 115,65 DKK på tilbud hos Asos
19) Total lækker lak fra Opi til 106,01 DKK i farven spotted lizard. Find den her

To da body:

 
20) Der er SÅ mange lækkerier hos H&M nu og den del er handlet på min ønskeseddel. Her er de lilla kjole med fjermønster til 179,- fra H&M
21) Grå top m. indianerprint og glimmer til 99,- fra H&M 
22) Cardigan i pudderrose (fås også i to andre farver) med fine knapper. 249,- også hos H&M
23) Grå basistop fra H&M til 39,95
24) Samme top i hvid
25) Tubetørklæde her i beige (fås også i tre andre farver) til 79,95
26) Endnu en ugle til listen. Ham her koster 79,95 og fås også i grå her
27) Er helt skudt i de her shorts med blondedetaljer. De fås også i mørkeblå og koster 199,-
28) Smuk top med mange detaljer. Denne er i mørkegrå, men fås også i to andre farver til 199,-

To the rainy days:


29) Der skal nok blive rig lejlighed til at glo dvd'er her til efteråret. "Big Momma's house" 29,- hos CDON
30) "Big Momma's house - like father, like son" 79,- også hos CDON
31) "Big Momma's house 2" 49,- hos CDON 
32) Brudens far 1+2
33) "Et umage par" sæson 2, 99,- her 
34) Er stor Reba-fan. Her er det sæson 1 til 249,-

Til sidst er der så denne fyr fra Somo-art til 239,-


Han vil passe så fint ved siden af ham her, som jeg for nogle år siden.


Og af en eller anden grund skulle det ikke undre mig, om mere kommer til. c",)

Til sidst lige et billede af gaven, jeg allerede har fået.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...