søndag den 20. november 2011

"Faldt du i?"

... Tænker du måske, fordi der ikke har været update så længe, og jeg lige var i gang med en challenge her. Men nej, jeg kan lykkeligt fortælle at jeg ikke er faldet over fristelser på vejen (okay, måske nogle få, men jeg åd dem ikke!). Jeg har bare været aktiv og travl ... måske lidt for travl. Med det resultat, at jeg sidder her med et skinneindpakket håndled, der er ubevægeligt. Hvis jeg ikke holder håndleddet fuldstændigt i ro, gør det bare SÅ nas! Og det er lidt svært (og tidskrævende!) at skrive med én hånd. Men jeg er stadig på med challenge og vil komme med en update snarest, for jeg regner selvfølgelig med at mit håndled er okay igen en af de nærmeste dage (ik? Please!).

Det er godt nok ikke min hånd, men én der drev rundt på da world wide web - men nogenlunde sådan ser min egen ud i disse dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...