mandag den 28. november 2011

Dagens ...

... outfit.

All H&M. Og kasserolleklip.
Det bliver ikke verdens mest interessante indlæg detteher. Men jeg er sååå træt. Faldt først i søvn efter ekstra smertestillende og Stesolid mod kramper - sådan ca. omkring kl. 02:30! Tror, det er vejret, der har gjort det. Så det var et styks glad Line, der kunne sove længe ... altså det troede jeg. 
     Skulle først være på historiekursus kl. 16. Men først blev vi vækket af Supaya på julepyntsjagt (og så er det belastende at have en døv kat - man kan råbe og skrige, uden hun reagerer!). Faldt endelig i søvn igen og blev efter en time vækket af telefonen. Det var så dyrlægen, der ville høre, hvor vi blev af? Ja, det er så først i morgen vi har en tid, hvor Supaya skal steriliseres og øretatoveres. Hyggeligt at blive vækket ... igen! Kunne næsten ikke slæbe mig ud af sengen, da jeg endelig burde stå op. Kl. 12:30 lå jeg der endnu og overvejede at melde afbud. Men HG skulle alligevel af sted, og vi er nået til historie og Romerriget, hvilket jeg havde glædet mig til. Så det var om at tylle endnu en Stesolid mod kramperne. ZZzZZzZZz ... Heldigvis var undervisningen SÅ spændende, at det var umuligt ikke at holde sig vågen!

I morgen skal vi så være ved dyrlægen med Myrledyret (læs: Supaya) kl. 08:00-08:30. Og det er en laaang tur. ZZzZZzZZz. Er spændt på, om jeg overhoveder vågner i morgen. Sidst jeg fik Stesolid sov jeg to døgn straight - var kun vågen i sammenlagt tre timer! Kl. 16:00 kan vi hente hende igen. Der har vi så også en tid til Frik, der er begyndt at få nogle anfald, hvor benene forsvinder under hende. Hun ligner en cykel, der ekser på baghjulet. Efterfølgende begynder hun at humpe ... ti minutter efter kan det så være ovre igen.

Nu er klokken 21:10. Og jeg er træt, træt, træt! Jeg vil hoppe i seng og se om jeg kan læse uden at falde i søvn ned i bogen. Og så jeg vil lægge tøj til i morgen klar, så jeg bare kan rulle ud af sengen og i tøjet og så køre en tandbørste rundt i gabet og af sted. Så må jeg sove videre, når vi kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...