fredag den 11. november 2011

Torsdag - challenge 4. dag.

Det kører faktisk fint detteher. Ved ikke, om jeg er inde i en god periode eller om det er det at se mine madindtag på papir, der hjælper. I forgårs var jeg tæt på at tvinge HG af sted til nærmeste pizzaria - men blev reddet ved tanken om, det kom på bloggen til allemands (og egen) skue. Så ville det jo stå her, som evig påmindelse, og hver gang jeg bladrede i gamle indlæg, ville jeg se den dårlige samvittighed (læs: viljestyrke!) sort på hvidt.

I går var en rimelig aktiv dag ... altså for mig at være. Fik lavet småting herhjemme og rent faktisk bevæget mig en del rundt. Måltiderne var som følger:

1) To Nupobarer
2)  En portion havregrød med rosiner (2 dl skummetmælk, 1 dl vand, 1 dl havregryn, en håndfuld rosiner og et lille drys vanille).

Til gengæld vågnede jeg kl. fire-fem i morges og var røvsulten ... og havde pisseondt. Satte mig med min bog, nuppede et måltid (ryger under dagen i dag) og en Diclofenac. To skridt frem, et tilbage - men trods alt fremad!

Overvejer at fortsætte projektet ind i næste uge også. Muligvis med indarbejdelse af noget motion og colaration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...