fredag den 25. november 2011

Juhuuul

I år har jeg fået startet tidligt på julegaveindkøbene. Så jeg mangler kun én. Til gengæld har jeg været sent ude med at få pyntet og få lavet dekorationer. I onsdags var vi i byen og købe de sidste ting ind. Bagefter tog vi en tur på en inspirationstur på planteskolen. Jeg elsker planteskolen! Det kan godt være, jeg ikke engang kan holde liv i en kaktus, men jeg elsker blomster. Og jeg elsker gå rundt i dette specielle univers med søde dufte, fuglene der pipper i volieret, udstillinger med brugskunst og blomster. Og til jul er det helt specielt! De fine udstillinger ... I år var de farveopdelte. En sektion med hvid og sølv, som sne, der glimter. Lilla, der funkler så fint i de levende lys. Den traditionelle røde og guld, en frisk grøn. Så fint, så smukt. Og jeg ville ønske, jeg havde haft kameraet med!

Dagen efter var jeg tidligt oppe - før otte. Jeg fik rodet hele hjemmet til med ler, lys, pyntegran og hvad der ellers hører med. Så nu er der adventskrans, kalenderlys og oppyntning. Jeg er stadig ikke færdig - bl.a. mangler jeg haven, hvor vi skal have sat lys op. Men her er et par stemningsbilleder med julehygge her i hjemmet (er gået lidt amok, men ville gerne have så mange med!).


Rod og koncentration
Hygge i karnappen
Adventskrans
Soveværelset
Soveværelset
Kalenderlyset i soveværelset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...