torsdag den 10. november 2011

Onsdag - challenge 3. dag.

Synes stadig ikke, det kører supergodt, Men holder mig dog fra helt forbudte fødevarer - som fedtholdige ting, slik, kage, fastfood m.v.


Dagens indtag i går var som følger:

1) En Nupobar
2) Et æble
3) To portioner All brand med skummetmælk (hvad er det med mig og All Brand i disse dage?).


Egentlig kunne jeg godt bruge nogle nye Nupo-produkter. Ved mit sidste vægttab kørte jeg udelukkende på deres shakes. Denne gang primært på deres barer. Mest karamelbaren. Nu bor jeg så også et sted i landet, hvor det er meget begrænset, hvilke butikker, der fører Nupo - og dem der gør, har ikke det vildt store udvalg. Nu har jeg så i dag været ind på Nupos hjemmeside og fundet ud af, der er kommet nye barer til! Yay ... hvornår de så kommer i handlen (læs: I mit område), må guderne vide. Men det lyder såååå fedt (haha!). Eeeeelsker kokosnød (især i kombination med chokolade!). Kan æde kokosnødder til det stinker af kokosolie, når jeg forlader toilettet. Den anden nyhed er hasselnød - me in! 


Det jeg oplever som forskellen mellem baren og shaken er (udover at der er væsentligt flere kalorier i baren!) at med en shake føler jeg hurtigere, jeg løber tør for energi og bliver sulten. Med en bar føler jeg mig ligeså mæt, som havde det været et almindeligt måltid. Jeg er også stadig i stor sorg over, at de ændrede smagen på jordbærshaken. Før eeelskede jeg den! Den nye smag virker sur og konsistensen er mere skummende og bare ... kunstig.

Et af deres produkter, jeg aldrig har prøvet er supperne. Har du prøvet dem? Kan de spises? 


Nu vil jeg gå ud og tage mig en bar, og håbe på, den holder mig mæt rigtig længe.


OBS: Alle billederne er lånt fra Nupos hjemmeside: http://nupo.dk/ Nupo sponsorerer på ingen måde dette indlæg (desværre! c",)).

3 kommentarer:

  1. De barer du omtaler er da ikke nye, så jeg kan sagtens fortælle dig hvad du er gået glip af. i øvrigt synes jeg det er et noget strengt regime du holder dig kostmæssigt - det kan ingen da leve af... Nå, nok løftet pegefinger. som det smovseøre jeg selv er, tager jeg mig ind imellem i ørene og spiser en Nupobar som aftensmad sammen med en lille håndfuld mandler - men mæt bliver man jo ikke særligt længe.

    Anyway, kokosbaren er ok. Min favorit er bestemt karamel, som ingen af de andre slår, heller ikke kokos selvom jeg nok har det på samme måde som dig med omtalte frugt (ja, man tror jo næsten den er sund med den betegnelse). Hasselnød er vist med mørk chokolade, og den er ikke noget at skrive hjem om, men jeg er heller ikke fan af mørk chokolade. Kan du ikke blot bestille barerne online, og så være ligeglad med din bette ø's udvalg? ;)

    Mener min mor har prøvet supperne, som hun omtalte som gode, men jeg ved det ikke.

    SvarSlet
  2. Uh, tak for god respons. :) Har ALDRIG hørt om barene før - og synes ellers tit, jeg kigger forbi siden (... siger lidt om, hvornår jeg sidst var på kur! c",)). Vil overveje at bestille online - nu har jeg jo andres ord for, de kan spises. :) - Var det for øvrigt ikke dig, der i sin tid anbefalede karamelbaren? Havde aldrig prøvet andet end deres shakes på daværende tidspunkt og blev totalt forelsket! Den ER bare god! Deres almindelig chokoladebar synes jeg nu ikke er noget at råbe hurra for.

    Synes du virkelig ikke, man bliver mæt længe? Jeg kan sagtens køre 4-6 timer på en bar ... men nu er mit aktivitetsniveau jo også temmelig lavt.

    Huhuhu, hvis du synes, jeg kører stramt regime her, så skal du bare se, når jeg virkelig ta'r fat! ;) Jeg dur bare ikke til de dér laaange kure. Jeg er typen, der vil se resultater her og nu - sikkert også derfor, min vægt de sidste ti år har kørt på yoyo-måden. Jeg prøvede for nogle år siden Vægtvogternes plan (uden dog at gå til møderne). Når jeg nåede aftensmaden var jeg grædefærdig (som i bogstavlig talt!). Det er bare alt for meget mad for mig. Jeg kan ikke spise mere end to-tre gange dagligt ... så er jeg sat tilbage til barndommens undervægt med tvangsfodring og gråd og tænders gnissel. *Gys*

    ... Jeg er vist bare dømt til aparte spisevaner.

    Tusinde tak for kommentaren, Betina. Både skønt, du læser med og at du giver dig tid til at smide nogle brugbare ord!! :)

    SvarSlet
  3. Haha, det kan da egentlig godt være vi tidligere har snakket om de barer - synes det er en let måde, at stramme sig lidt an på. Og jo, jeg kan godt leve af den som erstatning for et par aftensmåltider, men jeg spiser den så sent som muligt for ikke at være sulten når jeg skal sove. Men som dig bliver jeg aldrig en, der spiser seks små måltider om dagen. Jeg spiser sjældent morgenmad, og så kan folk rante så meget de vil om hvor fantastisk sundt det er, men orker ikke spise om morgenen. Hvis jeg er ved at dø inden frokost, spiser jeg en banan eller noget knækbrød. Til gengæld har jeg absolut ingen madlede på andre tidspunkter. Jeg vil også helst se resultater hurtigt, og ved at det der virker bedst for mig er at fjerne kulhydrater, og leve af kylling og grøntsager - men det får du jo lidt svært ved at kunne som vegetar. Til gengæld kan jeg ikke rigtig træne uden kulhydrater, så Nupo er nok mere enkelt i virkeligheden.

    Og np i øvrigt - synes din blog er fantastisk. :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...