lørdag den 5. november 2011

Dagens ...

Omkring Vips' død tog jeg en masse billeder til fremtidige indlæg. Siden da, blev der ikke rigtig gjort noget ved det. De sidste par uger, hvor HG ikke har fået tømt kameraet (mig ikke må pille!), har jeg ikke kunnet tage nogen - især irriterende, fordi jeg jo gerne vil have nogle af Supaya nu, mens hun stadig er lille.

Det har også gjort, at indlægene har været lidt billedtamme. Så nu ville jeg lige poste et dagens outfit. Det er så godt nok fra september - og faktisk taget kort tid før, vi måtte akut til dyrlægen med Vips ... hun har tilmed - som hun altid gjorde - fået sneget sig med på det ene billed. 

Skjorte: H&M - Støvler: (Oldgamle) fra Ellos - strømpebukser: H&M
Undertrøje: Billig lort fra Netto - Halskæde: Gave fra søde Rikke down under - Øreringe: Købt i Matas til 30,- på tilbud.
Hermed et bevis for, at man kan iføre sig et hæderligt outfit til under 500,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...