onsdag den 30. oktober 2013

Giveaway #22


Så er det blevet tid til en ny giveaway, bloggens giveaway #22.

Som du måske husker, har jeg skrevet et indlæg om Louise Haiberg og Louise har været så sød at bortlodde et signeret eksemplar af sin roman "Oprører" til en af jer læsere.


For at vinde skal du:

★ Følge bloggen via Bloglovin og smide et Like (altså trykke ♥) til dette indlæg.
★ Smide en like på bloggens Facebookside.
★ Skrive en kommentar med din mailadresse og fulde navn.
★ Skrive i kommentaren hvorfor du gerne vil vinde eller synes netop du bør vinde. Louise vil vælge den bedste kommentar og dermed udpege vinderen.

D. 24. november er deadline for at deltage i denne giveaway og vinderen vil blive offentliggjort kort herefter.

Louise vil være at finde på årets Bogforum, så skulle du have lyst til selv at rekvirere et signeret eksemplar, kan du lørdag d. 9. november kl. 12.00 finde hende på Tellerups stand.




13 kommentarer:

  1. wow en lækker præmie <3 jeg skal vinde da jeg elsker at læse bøger
    følger dig alle steder
    knus
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  2. Lækker Premie. Jeg deltager meget gerne
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Det må være en bog for mig! Jeg elsker at læse Stephen King og Dean Koontz bøger, hvor det overnaturlige dominerer bogen. Men jeg trænger til en ny yndlingsforfatter/-bog :) Jeg vil gerne læse om Dominic og det lyder interessant med kapitelinddelingen i bogen.
    Måske vil min kæreste endda læse den - Han læser faktisk kun fantasy, fx The Legend of Drizzt.
    Whats not to like!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Lækker Giveaway!
    http://juliafriel.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Det er da en meget simpel grund til at jeg skal vinde, jeg trenger lidt godboglesning ind imellem alt det fagstoffet der bliver ædt i disse dage;)

    trine vindheim - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  7. Grunden til jeg skal vinde, er simpel.
    Min veninde, som er en stor bogorm, fortjener virkelig noget forkælelse. Hun elsker at læse, og hun får det altid så godt af det. Man kan nærmest se hun lever sig ind i bogen. Hun elsker den her slags bøger, og leder altid efter en god bog. Jeg ville gøre alt for at hun er glad, og det ved jeg hun ville være hvis jeg gav hende et eksemplar af den her bog.

    Emillia - Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg læser virkelig meget fantasy og har oftest gjort det på engelsk (org sprog). Jeg har faktisk aldrig læst en dansk fantasybog og ville elske at blive forelsket i en dansk forfatter som kan trække mig helt ind i bogen, der hvor hverdagen bare forsvinder omkring én og man er et med bogen. Den symbiose er fantastisk at have med bogen når man læser!

    SvarSlet
  9. Sikke en fin konkurrence! :)
    Jeg har ikke læst siden sommerferiern, da jeg synes det er svært, at komme i gang med en bog.
    Men bogen her ser så fin ud og jeg ville glæde mig til, at komme i gang med at læse igen!

    Camilla - // dinkolby@hotmail.com

    Jeg følger dig alle steder :) Kh.

    SvarSlet
  10. Jeg vil (som de andre) virkelig gerne vinde.
    Har brug for, at begrave min hjerne i en god bog. ♥
    I denne kommende til tider jule stressende tid, kunne det være godt, og lise for sjælen, at slænge sig på sofaen. At være "uden kontakt med omverden".
    Linda Pdersen
    linda59@godmail.dk

    SvarSlet
  11. Ps: Skrivefejl
    der skulle stå Pedersen, sorry, smiler..♥

    SvarSlet
  12. Ej Line. Jeg tror jeg helt har overset hvem der vandt her? Jeg plejer ellers nok at følge med I alle ting... Hvem var den heldige?? Mig?? Hahaha ;)

    -Kamille

    SvarSlet
  13. Eeeeej, Kamille! Jeg tror ikke, jeg har fået skrevet vinderen herinde ... ledte, da jeg fik din kommentar, men kan ikke se, jeg har offentliggjort det. Pinligt! Men det er Emillia, der vandt og som har fået en mail. Tak for the heads up, må se at få skruet mit hoved den rigtige vej på!

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...