lørdag den 26. oktober 2013

Vintergarderobe på budget #1

Forleden havde jeg den noget bizarre oplevelse at stå i mit tøjværelse, hvor jeg gloede rundt på hylder og tøjstativer og tænkte: 'Jeg har INTET tøj!'. Og jeg sværger, i samme sekund lød der et brag, da det ene tøjstativ knækkede under vægten af min garderobe (billige kinaskidt! ;)). Så der skal nok ikke liiiige det store nye på mine hylder i år. Men derfor kan man jo godt drømme ... og da jeg ikke selv får mulighed for at udleve drømmene, har jeg valgt at lave en serie med collager af billige outfits til jer der, som jeg, af den ene eller anden grund ikke råder over den tungeste pengepung, men som måske skal investere i nyt.


1) Læderhandsker med fed lynlåsdetalje 199,00 kr. her // 2) Tørklæde i skøn cognacbrun farve 79,95 kr. her // 3) Striktrøje i sennepsgul 149,95 kr. her // 4) Uldhat 149,00 kr. her // 5) Cape 399,00 kr. her // 6) Hairdoughnut maxi 29,95 kr. her // 7) Ringe med frosted overflade, pakke med 11 i forskellig bredde 39,95 kr.her // 8) Cognacbrun taske 179,00 kr. her // 9) Øreringe, pak med 4 forskellige størrelser, 24,95 kr. her 10) Skinny jeans i mørk denim 99,00 kr. her // 11) Støvler i imiteret ruskind med fed metalkæde-effekt 399,00 kr. her 

Så for nu engang at vade i udtalelsen om, at man ikke kan få et par sko til under 2000,- kan jeg her modbevise dén påstand. Her er et helt sæt, med accesories, til  1718,80 kr.!

Jeg har valgt de enkelte dele ud fra, hvad jeg personligt selv er glad for. Sweateren har jeg valgt, da jeg er SÅ skudt i den sennepsgule farve, som er stærkt repræsenteret i min egen garderobe. Støvlerne er valgt, fordi de har den fine detalje med kæden - jeg er stor fortaler for at less bestemt ikke er more! c",) Handskerne har, ligesom støvlerne, med lynlåsdetaljen en effekt jeg er SÅ lun på. Det gør at outfittet bliver lidt mere råt, så man ikke drukner i feminine detaljer. Normalt er jeg typen, der overdænger mig med smykker, men her har jeg valgt en mere afdæmpet udgave, men til gengæld tilsat hat og hairdoughnut. Alternativ vil jeg også mene at udslået hår, der er let krøllet, vil se fedt ud i denne sammenhæng. Da jeg har en stærk tendens til at matche farver, har jeg valgt taske og tørklæde i samme nuance - dog er jeg alligevel hoppet lidt ud af min comfortzone, da jeg normalt ville vælge begge dele i sort, så det hele matcher - hvilket hurtigt kan virke lidt granny-agtigt. Og SÅ gammel er jeg trods alt ikke ... endnu. ;)

Til sidst skal lige lyde en tak til alle jer, der deltager i min nyeste giveaway - jeg havde slet ikke regnet med så mange deltagende og at der også er kommet nye læsere til i denne forbindelse er bare overskønt. :) I morgen trækker jeg en vinder, så husk at kigge med og held og lykke til jer alle.


2 kommentarer:

  1. Super lækkert indlæg Line! - Skøn collage :-)
    God søndag ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...