onsdag den 30. oktober 2013

Ten to watch


Det skal ikke være nogen hemmelighed, jeg er glad for ure. Ikke kun armbåndsure, men også vægure. Armbåndsure bruger jeg ikke alene som smykke eller fed accessorie, jeg bruger dem, fordi jeg simpelthen ikke kan undvære et armbåndsur.

Hver år står der ure på mine ønskesedler både til fødselsdag og jul. I mange år har jeg savnet urringene, men de dukker nu op flere og flere steder igen. Bl.a. er jeg helt vild med det trekantede, jeg her har fundet. Men ellers er etteren med sin quiltede-effekt og sten helt klart min favorit. Det findes både, som her, i en billig udgave, men også i en lidt dyre udgave (og andre farver), der nok er lidt mere holdbare.

1) 169,- her // 2) 235,. her // 3) 1553,. her // 4) 207,- her // 5) 734,- her // 6) 141,- her // 7) 235,- her // 8) 188,- her // 9) 2155,- her // 10) 1365,- her

Men hvilket er din favorit?


2 kommentarer:

  1. Åhr, nummer 4 gad jeg også godt have! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt lækkert, ik? Det er jeg også ret lun på. :)

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...