tirsdag den 29. oktober 2013

Nomnom - og så kalorielet!

Prøv lige at se en godtepose, jeg har fået tilsendt fra Isis - produkter, der skal smages og anmeldelse:


Men kender du til Isis' produkter?

Første gang jeg stødte på Isis var da min far havde apotek. Da Isis' produkter er kalorielette og uden sukker, havde de et udvalg af bl.a. slik - det var der, jeg første gang smagte og forelskede mig i deres spejderbolcher. I dag kan man dog købe deres produkter stort set overalt, bl.a. i almindelige supermarkeder.

Pga. mit handicap og deraf følgende inaktivitet, skal jeg være meget kræsen med mit daglige kalorieindtag; der er ikke plads til megen luksus, før jeg kan mærke det på tøjet. Især i de perioder, hvor jeg er sengeliggende er det svært ikke at tage på, men samtidig er det ofte dér trangen til søde sager melder sig.

Rigtig mange af Isis' produkter har jeg derfor smagt; både ting der var med i kassen til mig, men også f.eks. deres mysli og is, har jeg smagt. Derudover bruger jeg deres sødemiddel i ting som grød, dressinger og varme drikke, så jeg sparer på sukkeret i hverdagen. Der er dog også ting, jeg ikke har smagt og glæder mig til - bl.a. myslibarerne. Herhjemme bliver der spist rigtig, rigtig meget mysli og mange myslibarer og jeg havde faktisk slet ikke opdaget, at Isis lavede myslibarer, så dem glæder jeg mig til at sætte tænderne i. I næste uge skal jeg et smut til Sjælland, hvor jeg tænker at tage et par barer med, så jeg kan testsmage med min lillebror, der også er meget mysliglad og samtidig kræsen med, hvad han propper indenbords af kalorier og sukker.

Jeg er desuden spændt på, hvad f.eks. min kære partner siger til deres chips og smørechokolade. HG er nemlig typen, der er fuldstændig ligeglad med, hvad han propper indenbords af kalorier. Han spiser virkelig, virkelig meget smørechokolade og chips ... faktisk spiser han toastmadder med smørechokolade og chips på. Jeg overvejer at lave et par blindtests med ham og se, hvad han siger. ;)

Hvis du kender til Isis' produkter og har en mening om dem, må du meget gerne smide en kommentar. :) Over de næste uger, vil der med mellemrum komme indlæg på, hvor du kan læse min mening om produkterne.

Hvis du vil vide mere om Isis og deres produkter, kan du læse mere her hvor du både finde info om produkterne og dejlige opskrifter. Du kan også finde dem på Facebook her

[Produkterne i dette indlæg er venligst sponsoreret af Isis]



4 kommentarer:

  1. Deres myslibare er virkelig gode - glæd dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg gøre. :) Hvilke af varianterne synes du bedst om?

      Slet
  2. Åh jeg er også vild med deres myslibarer - jeg bruger dem som belønning for at tage ind og handle i den lokale Brugs. Desværre har jeg ikke smagt den variant med kokos, men de andre 3 barer er alle gode og har skiftevis været mine favoritter. Lige nu er jeg mest vild med crunch baren :-)

    Jeg har diabetes 2, og diætisten anbefalede mig Isis produkterne. Jeg har dog hverken smagt deres chips eller smørepålæg, for det har min lokale Brugs ikke. De har til gengæld nogle meget lækre cookies og nogle småkager med orangesmag. Mums. Ja og deres chokolademousse er jeg totalt vild med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, så skal jeg da lade dig vide, hvordan den smager. :) Deres cookies er jeg også ret glad for. Første gang jeg smagte dem (på et besøg, hvor de stod på bordet) anede jeg ikke, de var kalorielette. Og deres chokolademousse er også en, der står på listen over ting, der skal smages. :)

      Dejligt at se dig herinde, Louise! :)

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...