fredag den 3. maj 2013

Månedschallenge #2

Okay, så jeg har lige været nede et par dage med en nasty omgang migræne, som (forhåbentlig) skyldes bihulebetændelse og reagerer på medicinmix. I hvert fald ligger jeg ikke længere med hovedet i en brækspand og varmepude over øjnene.

Nå, men vi nåede til meningen med mit blognavn ...

For en del år siden var spillet 'køb en ven' populært på Facebook. Og der gik altså sport i at købe danske mig for nogle af mine amerikanske venner. Det sjove var, hvad de kunne finde på af opfindsomme navne til mig.
          Længe hed jeg 'Walking on a thin Line', som stammer fra denne sang, du måske kender:


Så da jeg startede bloggen, kom jeg til at tænke tilbage på det navn. Hele livet har jeg følt, jeg balancerede på en tynd line med to venstre fødder og med forskellige muligheder på hver sin side af snoren, så hvis jeg endelig skulle falde, ville jeg ikke ane, hvilken side, der var mest gavnlig at læne sig imod. Egentlig kunne det lige så godt have været 'Walking on a fine Line' blev det altså 'thin'. Måske også fordi, det i sin tid var en indskydelse at starte bloggen og jeg hurtigt skulle finde på noget. Så ja, det er en hentydning til min balancegang gennem livet på to venstre fødder samtidig med, det er et ordspil med mit navn.



2 kommentarer:

  1. Sjovt - jeg har altid troet det havde noget at gøre med den evige kampe om at holde vægten, eller sku bli af med store dele af den (ok nok mest for min egen skyld ;)) og så selvfølgelig, at dit navn indgår.

    Sys det er et fedt navn på bloggen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rethe. :) Og du er faktisk ikke helt galt på den - bl.a. derfor blev det også 'thin' i stedet for 'fine' (trods ordrimet på Line). Da jeg startede bloggen legede jeg med idéen om at lave det som en 'sundhedsblog', hvor jeg testede forskellige kure og satte dem op mod hinanden. Det blev så helt anderledes end jeg havde tænkt mig. :)

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...