mandag den 13. maj 2013

Blogchallenge #9, #10, #11, #12 og #13 (at være bagud!!).

Blogchallenge dag 9 hedder 'noget du er stolt af fra sidste måned' og her må jeg sgu melde pas! Jeg går ikke sådan lige og holder styr på mindre bedrifter og der har ikke lige været større. Generelt prøver jeg hver dag og i alt, hvad jeg gør at gøre mit bedste og være mit bedste. Tænker over ting, jeg skal arbejde med. Når man går hjemme og ligger meget pga. infektioner er det ikke fordi der sker meget - der kan gå uger med stilstand og søvn.
          ... Men én ting kommer der dog frem, nu jeg tænker over det (jeg tror da, det var i april, det skete): Jeg fik ringet til vagtlægen, da min blærebetændelse blussede op. Det lyder åndssvagt at være stolt over det, men jeg har galoperende lægeskræk og dét at kontakte en vagtlæge overskrider i dén grad mine grænser og normalt ville jeg få f.eks. HG til at ringe (barnligt, I know!). Jeg prøver at blive bedre til det og det lykkedes: Jeg ringede og ventede ikke til om mandagen (det var det dog også for slemt til) og jeg havde også besluttet at ville de have mig til at møde op på sygehuset ville jeg selv sørge for transport og ikke ringe til Moar og skrige: "Hjææææææælp!"


Dag 10 er 'en madvare du kunne leve af' og den har vi haft her på bloggen før (flere gange!):


Dream lakridsis ... oh, how I love you and miss you! Jeg har én dag prøvet at æde to hele bøtter - alene! Var det flødeis havde jeg hurtigt brækket mig, men yoghurtis, mums! Og Dream, dobbeltmums!

Dag #11 er 'en Youtube-video du specielt godt kan lide' og den er her:


Jeg elsker den video, fordi den er hylemorsom og minder lidt om mig på en grådlatent dag - og så spiller hun jo suverænt! c",)

Dag #12 'Hvordan fandt du Blogspot og hvorfor blogger du?' Det startede med, jeg fulgte Natascha som jeg kender fra Fyldepennen, da hun oprettede sin blog. I mange år fulgte jeg bare hende og andre bloggere uden selv at have profil. Så oprettede jeg mig for at kunne kommentere og en aften besluttede jeg mig så for selv at starte - også fordi jeg indtil da havde skrevet på Fyldepennen, men ærgrede mig over, jeg ikke selv kunne bestemme rammerne. Jeg ville gerne have et sted, der føltes som mig eget.


Dag #13 er mit 'celebrity-crush' og da det er over midnat, tager vi lige den med: Ingen. Jeg kan godt blive betaget af såvel kvinder som mænd på skærmen, men jeg har aldrig rigtig oplevet det dér 'crush', som mange beskriver. Hverken som teenager, hvor jeg vendte øjne, når jævnaldrende savlede over medlemmerne fra Take That og snakkede, som om de kendte dem, eller senere hen i livet. Jeg kan blive betaget, tænke, det virker som interessante personer eller blive draget af deres talent. Det tætteste jeg kommer på et egentligt crush er faktisk Mads fra 'Vild med dans', fordi han på mange måder minder om HG - det samme glade smil og indbydende ansigt. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...