søndag den 5. maj 2013

Fra Blackhead to red face (på den flove måde, that is).

Oh my God, hvor er jeg flov! Jeg har lavet enhver bloggers mareridt - jeg har fået sponsoreret et produkt og glemt alt om det!

Anyway, SthlmCompany var så søde at sende mig fire prøveposer med Blackhead for tre uger siden, da jeg længe gerne har villet prøve produktet. Min hud har altid været for-fær-de-lig og selvom jeg nu er 31 har jeg stadig problemer med uren og fedtet hud. Jeg går helst ikke nogen steder uden foundation og pudder og jeg må altid have pudder med mig, da jeg hurtig bliver 'glinsende' at se på.

Her er produktet jeg modtog (dog har jeg jo brugt det ene brev). Synes btw. det er en awesom måde at modtage produktet i den fine, sorte kuvert.


Jeg var lidt skeptisk, da jeg aldrig har prøvet blackhead før og teksten, som I kan se, er på kinesisk. Da jeg samtidig er allergisk overfor hårfarve, var jeg endnu mere iffy med at smøre noget i knolden, jeg ikke kunne se, hvad indeholdt - især fordi lugten (efter min mening) er ret krads og kemisk. Dog fandt jeg en brugsanvisning på SthlmCompany, så den var hurtigt klaret. For at se, hvordan huden reagerede, brugte jeg kun lidt på hagen. Det fungerede uden problemer, uden gener og rødme. Jeg var lidt spændt, da mange siger, den gør nas at få af, men det var intet på det minimale område, jeg brugte. Jeg synes dog heller ikke, der var den store forskel at se eller mærke.

MEN, nu har jeg jo heller ikke prøvet den i hele fjæset! Nu hvor jeg ved, jeg kan tåle den, skal jeg prøve igen i hele fjæset, hvorefter I får en fuld anmeldelse.

[Sponsoreret indlæg]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...