onsdag den 8. maj 2013

Månedschallenge #8

Punkt 8 i denne challenge hedder: 'Dine (gøre)mål for denne måned og hvorfor'.

Generelt går jeg ikke rigtig og planlægger dagene, da jeg aldrig ved, hvordan næste time ser ud, så jeg prøver mest muligt at være til stede her og nu. Men nogle ting må dog planlægges og der er da også visse kryds i kalenderen i denne måned:

* På fredag kommer P., som vi lærte at kende gennem Cleo, sammen med tre kammerater her til øen. De skal på camping og meditationsweekend og falder her forbi til hyggeaften og overnatning. I den forbindelse har de sidste par dage stået på indkøb, oprydning og rengøring, så her er klart til gæster.


* D. 15. skal jeg til min nyrerundersøgelse og optiker samt have gjort nogle indkøb af tøj til sommergarderoben - basics som er slidt, nyt undertøj, nattøj og lignende.


* D. 25 rejser jeg så på ferien en uge på Fyn sammen med mine forældre, mormor og Luddebergen (the dog). Vi skal bl.a. på anejagt (da mine forældre slægtsforsker), se lidt af Danmark, køre rundt i landet m.v. Det er blevet en fast tradition at vi har sådan en årlig ferie.


Derudover er der, endnu, ikke noget på kalenderen, hvilket passer mig fint, da jeg som sagt ikke er god til planlægning, men tager tingene som de kommer og gør, hvad dagene i dag tillader.

Husk at deltage i mine giveaways og at stille spørgsmål i min spørgerunde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...