torsdag den 16. maj 2013

New in

Posten har travlt i disse dage; for der er kommet så mange pakker her til adressen. Og ikke én eneste af dem har kostet mig en krone. Catjiiiing og tak! c",)

Først og fremmest har jeg modtaget min første Buzzadorpakke - yay! Glæder mig til at få prøvet produkterne og få fine, glatte sommerben.


Dernæst har jeg endelig fået bestilt sko for det gavekort, jeg vandt for en del måneder siden. Da vi kon hjem fra hospitalet i går, stod de og ventede på mig.


Men Cleo har også fået post ... og ikke bare post, men flaskepost! Fanmail in to Cleo. P. og M. sendte nemlig en hilsen fra Hammershus, så Cleo har tilbragt dagen i sin rede med at læse.


I går fik jeg også shoppet en lang række items, som længe har manglet. Og for en gang skyld røg der også lidt ekstra i kurven, så nu er der nye smykker, undertøj, nattøj, toppe, T-shirts, jeans og en ugle mere til samlingen.

  





Ellers ved jeg ikke, hvad det er med mig for tiden. Men hjerne er slukket og jeg kan ikke sætte to ord sammen. Jeg vil gerne skrive, men alt, der kommer ned på papir eller tastatur virker så uinspireret og uinspirerende. Det er skideirriterende at mangle det dér drive, energien, der gør at ordene bare strømmer ud. Jeg håber, at sommersol og ferie hjælper på tankerne og inspirationen, så jeg slipper for at sidde og hakke i det som en andenklasseselev.

Udover de sproglige problemer, driller også teknikken for tiden. Blogspot er en krig om at uploade mine billeder og nogle gange må jeg helt opgive, gemme indlægget og vende tilbage senere og håbe, at nu dur det. Der har været et par dage, hvor det bare kørte og jeg tænkte 'thank God!! Nu er det overstået', men så i dag: Guess again! :( Jeg skal også vænne mig til mit nye kamera; som I kan se er flere af billederne pænt slørede. Pis altså. Generelt er i dag bare en ommer. En virkelig ommer. Vågnede klokken lort og var stadig træt, men kunne ikke sove. Har ikke haft energi til at foretage mig noget, men alligevel for meget til ikke at foretage mig noget, så hele dagen har været et sært limbo, hvor jeg har følt mig som manden, der ikke kunne finde ud af, om han skulle sove med skægget over eller under dynen. Har drysset planløst rundt, er gået hen for at sove, rejst mig igen, forsøgt at foretage mig noget fornuftigt, nikket fra og startet forfra. Nu håber jeg på en god nattesøvn og en mere fornuftig dag i morgen!




1 kommentar:

  1. Rigtig flot undertøj. :)
    Jeg kender godt de dage, hvor man ønskede man havde sovet den væk, fordi det netop bare ikke lige var ens dag. :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...