fredag den 29. november 2013

Black friday, baby!

I dag er det black friday og måske sidder du og tænker: 'Iiiiiiiik ... hvad er det?!', men det er altså ikke så dystert som det lyder. Faktisk er der stor grund til at se lyst på denne dag, for black friday er dagen efter thanksgiving, hvor butikkerne holder længe åbent og har de vildeste tilbud. Og bor du ikke over there, hvor enhver kalkun med respekt for sig selv og sit liv er krøbet i flyverskjul og toiletter og mavemedicin uden tvivl er kommet på overarbejde, skal du ikke fortvivle, for Danmark kan skam også være med! Mange steder på nettet kører der black friday, så det er om at finde dankortet frem i en fart. :)


Sæt dig godt til rette foran skærmen. Have dankortet klar, sørg for familien og vennerne ikke kigger med over skulderen og hop ind og klar julegavekøbene nu, før vi overhovedet når december. Og tænker du nu: 'Aaaarh, der er jo lige det med fragten ...' så fortvivl ikke, men klik dig ind på dette link

Følger du det, kommer du til Cocopandas side og det, de selv kalder deres bedste udsalg nogensinde. Leder du ikke efter ghd-produkter, kan du bare proppe i kurven, for der er 25% på hele herligheden og som lovet fri fragt.

Skal du have hjælp til at bruge penge, er jeg altid til tjeneste. Her er et par idéer:

Børstesæt med 8 makeupbørster, samlet i fin goldclutch her // Tangle Teezer Compact Styler (også andre farver og mønstre!) her //  Clean gaveæske (med to af mine personlige favoritter) her // Ciaté Christmas Baubles her //  Makeup-pung med da beauty queen, Marilyn Monroe her // Good Works armbånd her
   
Herover er bare et par af mine personlige favoritter, som jeg enten ejer og kan stå inde for (Clean og Tangle Teezer) eller ting, jeg håber ligger under træet herhjemme. :)

Men man må jo også godt forkæle sig selv lidt. Jeg er f.eks. sikker på, at trods min udtalte klodsethed, kan jeg ikke være den eneste, der har haft makeuppungen med i tasken under en julefrokost og dagen efter åbnet den og konstatere, det ser ud som om, der er begået et klovnemord, fordi tasken på et tidspunkt (eller tredive) har været på gulvet og indholdet er godt shaken and stirred.


Følg linket og få overstået indkøbene.

Pst: Så slipper du også for at stå i kø i butikkerne, mens damen foran skal have pakket tredive forskellige varer ind med tredive forskellige farver gavebånd og du lige så stille smelter i vinterjakken og fødderne sumper i den snap, der er trængt gennem de utætte støvler.

God jagt! Hvad skal du have? Smid en kommentar og lad mig det vide. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...