tirsdag den 12. november 2013

♪♫♫♪ Malerhjerne ♪♫♫♪


Det er nogle travle dage her i det sorte Rø. Jeg er stadig i fuld gang med home changes. I går var vi ude og få købt nyt tøj til HG - hans bukser hænger i laser, og han skulle have nogle overtræksbukser, så han kan kæmpe sig gennem snemasserne, der altid kommer herude om vinteren. Maaaaaand, den slags bliver dyrt! To par jeans og overtræksbukser = en milliard! Okay ... sådan føles det i hvert fald. Vi får nogle lidt hårde måneder med mange dyre poster (to gange øretattoo, neuralisation og vaccine hos dyrlægen, flybilletter til Sjælland i forbindelse med retssagen, psykolog omkostninger i forbindelse med retssagen, julegaver, samt påsætning af vinterdæk og andet grej, der hører vinteren til). Jeg fik dog også et par sjove ting i går - mere maling og nye gardiner (på tilbud) til stuen, så væk er de rædsomme 'nonneslør' - yay!

Hele dagen i dag, har jeg malet og gået og skrålet Humleriddernes "Malerhjerne". Jeg er blevet færdig med at male apotekerdisken, der nu bare skal tørre, hvorefter skufferne kan komme på plads. Jeg har fået malet det meste af den kuffert, som jeg købte på genbrug for nogle år siden. Den bliver så fiiiin. Nu skal den bare have noget olie også. Her til sidst er jeg begyndt at få hængt nogle af de billeder og masker, jeg skal have på væggene.

Katte og hunde har været lukket ude af stuen, mens jeg malede, så de har været svært utilfredse, men nu er det slut for i dag og dermed hyggetid. Jeg har lavet sund frugtsalat (vindruer, banan, pære, æble og valnødder hældes over med lidt Cheasy vanille - det hedder altså ikke vanilJe!!!). Så først stod den på "Luksusfælden" og nu "De unge mødre". Godnaaaaaat. :)









Kan I finde Myrledyret på sidste billede? ;) Jeg overså hende først. Kurven var fyldt med køkkenrullestykker, da jeg havde pakket noget nips fra min Mumis bo ud (hun kan ikke have det hele med på på plejehjemmet).

Jeg er for øvrigt helt overvældet over, hvor man der deltager i min Stine A-giveaway! Tak I snuskebasser!! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...