søndag den 17. november 2013

Gaveidéer #1

Selvom jeg slet ikke kan forstå det, nærmer julen sig med hastige skridt. Jeg har skrevet min ønskeliste (som den første i familien), for jeg har altid ting at ønske mig. Som det evige fattiglem jeg er, er julen både noget jeg ser frem til, men også noget, jeg frygter lidt. Jeg g l æ d e r mig til at få gaver - og sådan set også til at give dem - men jeg glæder mig ikke til det deprimerende syn af min anorektiske bankkonto. Så ligesom sidste år, vil jeg lave en række indlæg med gaveidéer, der ikke ligger i den dyre ende.


Makeup og skønhedspleje - en ting, der rigtig ofte er på ønskesedlerne og nok ikke kun i min familie. Selvom vi er overrepræsenterede på mandesiden i vores juleselskab, kan mændene også være med, når det gælder personlig pleje og lækre deosprays, cremer, hårprodukter m.v. Heldigvis har jeg et lille fif - en side, der ikke er lige så dyr, som de traditionelle!

Tidligere i år havde jeg temauge om makeup og skønhed, hvor jeg testede produkter for firmaet Shop Cici. Flere af produkterne har jeg forelsket mig totalt i og bruger stadig i dag, så her kommer en collage med produkter, jeg synes er oplagte til ønskelisten.

Foundation 60,- // Pudder 50,- // Glattejern 398,- // Gaveæske m. økologisk hudpleje fra Urtegården 219,- // Trio øjenskyggepalet 35,- // Lipgloss 40,-
Jeg har valgt foundationen, fordi den var med i pakken af produkter, jeg testede ... and I love it! Den minder meget om Max Factors, som jeg tidligere brugte - MEN den koster ca. det halve og den er ikke tilsat parfume; et stort plus i min bog, da jeg ikke bryder mig om fornemmelsen af at have et helt parfumeri i hoved.

Pudderen var også del af mit testkit og jeg var nødt til at have den med her alene pga. den smukke udseende. Og helt ærlig - 50,- for en pudder! Det er vildt.

Glattejernet fra Shop Cici har jeg set rosende omtalt i blogland. Da jeg har på fornemmelsen, mit eget snart dør, har jeg mine øjne på dette, som erstatning for det nuværende, der har ledningen i graven. ;)

Gaveæsken med produkter fra Urtegården er jeg helt tosset med! Den er SÅ fin og jeg kunne levende forestille mig den som gave til f.eks. min mormor eller mor ... eller mig selv. ;)

En øjenskyggepalet til 35,- det er altså næsten uhørt! Den fås i flere farver, både med og uden metallic. Jeg har valgt én, som jeg mener ville egne sig godt til smokey eyes og julens mange fester.

Til sidst er der lipglossen, som den skarpe måske også genkender fra min test. Den har jeg brugt op og denne farve (nr. 03) vil jeg gerne have som fast del af min makeuppung igen.

Hvis du i sin tid gik glip af testen af foundation, pudder, lipglos og andre produkter, kan du læse om den her


Kender du Cicis produkter? Og hvilke(t) er i så fald din favorit?

Pst: Du kan også finde Shop Cici på facebook

[Sponsoreret indlæg]


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...