søndag den 10. november 2013

Home changes


Jeg er i fuld gang med ændringerne herhjemme. I første omgang gjaldt de ommaling af gyngestol, som jeg for nogle år siden i et anfald af vildeste besluttede at male neongrøn og lyserød (why, WHY?!) ... og som aldrig blev helt færdig, så der var sorte plamager ind imellem. Men NU er den færdig. Næste punkt er vores apotekerdisk. For tre år siden blev den malet i samme farver som gyngestolen (men blev dog færdig) efter i mange år at have gul (jeg kunne dengang ikke få maling i den farve jeg ønskede og en dygtig sælger prakkede mig en rædsom, pisgul farve på). Faktisk har den aldrig haft en farve, jeg har kunnet lide, så jeg glæder mig til at komme i gang. Den bliver malet hvid, bortset fra skufferne, der får lov at beholde dullefarverne i den rosa nuance, der matcher vores lampe i karnappen, hvor gyngestol og disk står. Døren som I aner til venstre i billedet, sammen med Zazen, skal også have en omgang hvid maling. :) Det bliver SÅ fedt og jeg glæder mig til, jeg er færdig. I næste uge (hvis træthed og gennembrudssmerter slipper, bliver det i morgen! \o/) skal jeg have købt nye gardiner; de skal være hvide og gennemsigtige som dem i vores soveværelse, og til jul ønsker jeg mig nye puder og pudebetræk. :) HG er sat til at printe billeder ud, sætte i ramme og hænge op. Hvis der er stemning for det, kan jeg lave flere indlæg med flere billeder.



Som I ser, er der allerede rift om pladsen. ;) Jeg tror, Shakira har savnet gyngestolen, der natten over har stået isoleret i kontoret, så den kunne tørre i fred.

Er det ikke blevet fint?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...