søndag den 3. november 2013

Weekends ups and downs.

Jeg synes, denne weekend har budt på lidt af hvert (mildest talt), men det giver anledningen til en liste, som det er laaaange tider siden, vi har haft på bloggen. Så here goes:

* Downs: Kommer til at mase svampedræbende creme ud på min tandbørste! *Bllllllrp-bllllrp!*

... On the upside: Jeg kunne være kommet til at proppe tandpasta up downstairs - dét havde trods alt været værre!

* Downs: Jeg brugte en halv time på at svare på en Facekommentar, der viste sig at være fra mig selv.

... On the upside: Det er altid rart med rosende ord.

* Downs: Zazenbissen har fået en vane med at vælte møblerne, for derefter at lægge sig godt til rette. Har nu hus, der ligner noget fra et surrealistisk univers,

... On the upside: Nogle gange er sundt at vende verden på hovedet.

* Downs: Har svinet HG til på det gro-ve-ste af ren stress over tur til urolog på Sjælland i morgen. Magter det ikke, er syg, har ondt og vil bare kunne sove, sove, sove.

... On the upside: Udbrud fik HG der ellers er i en 'Jeg ooooooorker ikke'-periode til at nuppe opvasken på ti sekunder! Og mht. urologen har de da noget at foretage sig, når min blære er spækket med vækst.

* Downs: Den taske jeg havde bestilt fra Miinto (og som kun er bestilt fordi jeg har et gavekort! Se evt. hvorfor jeg hader Miinto her og her) og som jeg havde glædet mig til at få hentet i dag, var der ikke, selvom jeg fik mail for fem dage siden om at den var sendt. OG GLS-trackingnummeret de har givet mig dur ikke.

... On the upside: Jeg får mulighed for at komme af med mine over måneder opsparede frustrationer ... igen!

* Downs: Havde smidt buskort til bussen i morgen væk og brugte syv lange og syv brede på at finde dem.

... On the upside: Der blev ryddet op i tre tasker og på den måde nåede jeg også at kassere et styks ret ulækkert æble, der ellers først var blevet fundet, når tasken var totaltødelagt.

* Downs: Skal op allersenest kl. 06.30 i morgen og magter ikke verden så tidligt, hvilket har ødelagt hele min søndag,

... On the upside: Det er strengt taget et privilegium at jeg ikke kan huske, hvornår jeg sidst har været tvunget op så 'tidligt'.

Zazen vender verden på hovedet!

 Nu vil jeg komme i seng og få resten af søndagen ud af systemet. Kryds fingre for mig i morgen, hvor jeg skal over og 'blære mig'.


2 kommentarer:

  1. Hahahaha fantastisk med den der FB-kommentar!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Spørg liiiige, hvor dum jeg følte mig! ;) Det var dog værre dengang jeg kom til at forbytte to posts, så jeg i et katteforum fortalte om diarré og pillebivirkninger og i mit fibroforum stillede spørgsmål om killingers trivsel. PINLIGT! Sjovt nok vakte det størst undren i fibroforummet, og mest fordi folk spurgte, hvad i al verden det var for et mæææærkeligt sprog, jeg skrev.

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...