lørdag den 13. august 2011

Hva' gi'r du mig?

Nogen har snart fødselsdag, og bliver tudsegammel ... ahrøm ældre. Et år ældre (tænk engang! c",)). Nogle gaver er der dog allerede dukket op (som i: Har jeg købt for HG - så skal han ikke tænke på det. c",)).
Jakke fra Vila, bælte fra SoNize, tørklæde og taske fra ... I have no idea!
Samtidig kan vi lige tagens dagens (casual): Jeans: Miss Sixty; T-shirt: In Town; halskæde: Bestseller; Kat: Mis(s) Vips: Striber: Egen avl

Vi har altid kørt på ønskesedler i min familie. Lige fra jeg kunne holde en kuglepen, har jeg siddet og krydset i kataloger og skrevet sedler. Det betyder dog ikke, jeg aldrig har fået en gave, der ikke stod på ønskesedlen (nogle ting ved man bare, man aldrig får, lissom!). Her er et lille uddrag af de bedste:
Tasker, halskæde og Burberry-ting har jeg fået af Moar (hun kender mig godt! :)). Billede har HG givet mig.
Købt af Moar i udlandet - totalt yndlings!!
Mine ret så slidte og højtelskede Burberry-handsker. Venter bare på, det bliver vantevejr (er det allerede!), så de kan komme i brug.
Løvegul taske tyvhugget fra lånt af Moar
Årets ønskeseddel til familien ser nogenlunde således ud:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...