lørdag den 20. august 2011

Ups!

 Ahrøm ... nogle gange kan man jeg vist godt være lige lovlig hurtigt til at hidse sig mig op. Føler mig sååå flov. Blev vækket af telefonopkald fra ***, der bare ville høre om invitationen var dukket op? Jeg loggede på nettet, gik på mailen ... og det var den så ikke. Herefter blev den sendt igen, hvortil *** spørger ~~~ i baggrunden, om det er sikkert at resten af gæsterne har fået deres invitation, når vi ikke har. Det kunne selvfølgelig være setup, men mon dog? Hvorfor ellers ringe tidligt og spørge, om invitationen var dukket op?

Så al den hidsen sig op og skaberi negative tanker til ingen verdens nytte. Følte mig ellers så ... ligegyldig, da jeg gik i seng i går. Sad oppe helt til kl. tre og skumlede, kunne ikke tage mig sammen til at gå i seng.

Så det var rart at vågne til dejligt vejr, udredning af misforståelser og fornyet humør. Tilbragte en god bid af dagen på terrassen med en bog og en flaske zero. Men har dog også fået klaret lidt 'jeg-magter-det-ikke-lige'-opgaver. Fik A) Malet det lille sofa bord færdigt. B) Strøget to gange sengetøj. C) Tømt opvasker og sat ny opvask i gang D) Gået meget kort tur med hundene og HG. E) Fundet gave, der vil gøre ~~~ sååå glad (bodsgave!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...