lørdag den 21. december 2013

Cravings

Som jeg vist har nævnt tidligere, er jeg i gang med en større home makeover herhjemme, så jeg har øjne for inspiration, ligesom mange ting til hjemmet har været på ønskelisten i år. Her har jeg fundet nogle fine inspirationsbilleder, som alle stammer fra Ellos


Her er jeg ret vild med medicinflaskerne, som vi har en del af herhjemme. Dog er vores 'da real thing', hvor dette er ren pyntegenstand. Godt nok har de ikke den fine patina, som vores har, men jeg synes stadig, de skaber et fedt look.

De rå boghylder er jeg også ganske lun på. Dog synes jeg, prisen er ret hamper. Kan man finde noget vraggods på stranden at flikke sammen, ville det være lige i min ånd.

Til sidst er der det skønne sengesæt, som minder meget om By Nords produkter - dog er de væsentligt billigere.


Dip dye-tæppet er lige mig! Jeg er helt væk i dette, som pt. er på udsalg til 140,- De to store stager (som også fås i sort) til bloklys er nogle, der også ønskes herhjem til. I det hele taget er vi meget glade for levende lys herhjemme, men det kan være vanskeligt med katte i huset - derfor er lanterner som denne en fin opfindelse. Flakoner til sengebordet og et makeup-spejl er med til at sætte et romantisk og girly girl præg på soveværelset.

Hvad er din favorit?


2 kommentarer:

  1. Hej Line! Faldt lige over din blog - er helt vild med den! Hvor kan man finde de lækre lysestager til bloklys henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig

      Først og fremmest tak for de søde ord. Beklager det noget sene svar, men bloggen står pt. stille. Alle tingene i indlægget er fra Ellos, men da de er fra juletid, har de desværre ikke lige de samme såvidt jeg umiddelbart kan se. De har dog nogle der minder om her: http://www.ellos.dk/bolig/dekoration/lysestager-lanterner?Nao=51

      Ellers er du også altid velkommen til at nuppe billedet her fra bloggen og efterlyse stagerne på en brugtmarkedsside - det kunne jo tænkes, der er nogen, der ligger inde med netop disse og gerne vil sælge. God jagt! :)

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...