fredag den 6. december 2013

Fredagsfnis #16

I denne søde juletid er det tid til gaveræs ... og jeg indrømmer: Jeg har ikke fået begyndt endnu! Jeg mangler stadig alle gaver, jeg mangler at købe gavebånd og gavepapir, ja - jeg mangler i det hele taget så meget, at det er rent gru. Jeg har ikke engang fået mit kalenderlys op endnu!

Når jeg handler gaver, sker det næsten altid over nettet (rigtig fin løsning pt. hvor jeg ligger vandret på 3. uge). Men nogle gange sniger der sig mere med i kurven, end meningen var. Kender du det? ;)


Denne gang er det vores egen gumpefis, Zazen, der har lagt knurhår til ugens fnis. Han var ca. fire uger, da billede blev taget.

Husk at midnat er sidste chance for at deltage i lyngiveawayen på Facebook Man skal ikke følge bloggen herinde for at være med, bare være liker. Hvert rigtigt svar giver et lod i puljen om en lykkepose til en værdi af ca. 100,- Alle har stort set lige chancer, da svar på spørgsmålene ikke er at finde herinde.

Desuden er der kommet nye varer i salgsmappen. Varer og giveaway-items sendes på mandag (hvis jeg når at få adresse på vinderne), så til jer, der har bestillinger, skal I holde øje med posten tirsdag-torsdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...