mandag den 30. december 2013

Farvel 2013

Det er frygteligt ... jo ældre man bliver, jo hurtigere går et år. Synes kun, det er få måneder siden, jeg sad og skrev status for 2012!

Mit år 2013 i tal og punkter har nogenlunde set således ud:

★ Antal indlæg (med dette): 270
★ Antal modtagne kommentarer: 1194!!! Mod sidste års 208 (Tak! :))
★ Mest læste (nye) indlæg: "Når en sponsor får kolde fødder"
★ Skønne blogsponsorater: Jeg var så heldig af få rigtig mange, lækre sponsorater hjem til både jer og mig selv og jeg værdsætter hver og et! Tak til bl.a. Stine A Jewelry, Gosh, Politikens Forlag, Cocopanda, Shop Cici, Foxyshop, Superstar, Werringsmykker, Smykkemester, Isis, Julie P (o.m.a.) og ikke mindst forfatterne Louise Haiberg og Kim Leine!





★ Antal læste bøger: 51 - hvor målet var 50.
★ Bedste nylæsning: Meget svært, da der var rigtig mange gode, men det må næsten blive Hanne-Vibeke Holsts "Kongemordet" (som jeg synes er bedre end "Dronningeofret, som ellers har fået bedre anmeldelser!).
★ Bedste genlæsning: Også svær, men går til "Borte med blæsten" eller Soyas "Min farmors hus".
★ Antal husdyr mistet: ½ - Samsara forsvandt, men kom hjem igen efter 22 dage! :)
★ Antal husdyr fået: 3½ (Zazen, Shakira og Sekhmet og forsvundne Samsara ).



★ Antal penicillinkure: En milliard!
★ Årets bedste oplevelse(r): Oplevelsen med Zazen, der gik fra skravlet flaskekilling til stor, flot hankat samt Samsaras hjemkomst! Mødet med min sjælelige lillesøster, B., som er ligeså skideskør som jeg. ;)
★ Året værste oplevelse(r): Det burde måske være Mumis psykiske død eller perioden for Samsaras forsvinden, men egentlig har det været værre for mig at mine spasmeanfald vendte tilbage. Det har været hårdt, da jeg næsten rundede et år uden anfald og troede de var væk. Med deres tilbagefald har jeg følt mig ekstremt desillusioneret og virkelig skulle genvinde troen på, at livet kan være noget værd, selvom jeg ikke kan kontrollere min krop.
★ Antal rejser: 2.
★ Antal giveaways på bloggen: 24


★ Antal kilo tabt, fordelt over året: 23!
★ Antal kilo taget på, fordelt over året: 24!!

Normalt har jeg aldrig nytårsforsætter, men sidste år havde jeg. For jeg håbede, 2013 ville blive et bedre år (hvilket det blev) - men jeg måtte jo også selv gøre mit til at gøre det bedre. Så mine håb og mål for 2013, så således ud:

★ Spise sundere og komme ned på min normalvægt. 
 Delvist tjek - første del nået. Anden del aldeles ikke.
★ I det hele taget blive bedre til at passe på mig selv. Ordentlige sengetider. Ingen junkfood. Ingen overspring, hvor gærdet er lavest. Ingen das og dårlige undskyldninger. 
 ... Never mind! ;) Det gik bedre, men ikke helt som ønsket.
★ Blive en god penneveninde igen og love bod og bedring til alle de, der har haft tålmodighed med mig.
Tæller det, når man fik sendt hele to breve i stedet for kun et?
★ Passe bloggen, få flere læsere og flere bekendte herinde - alene dette år, hvor jeg ellers har været ret inaktiv, har været så rigt mht. venskaber. Tak for det. :) 
 Tjek og tak!
★ Blive bedre til at komme op og i gang og ikke hænge ud på sofaen døgnet rundt i nattøj - heller ikke på de dårlige dage! (Som Carrie siger i 'Kongen af Queens': "You know who else does that? The elderly and the mentally ill!" - I'm not gonna be their new member!).
Delvist bedre.
★ Se i øjnene, det aldrig bliver til noget med VUC-holdene igen og finde ny interesse.
Delvist tjek - meget energi er blevet lagt i bloggen og rigtig meget tid er lagt i dyrepleje.
★ Se at få mig en mobil (med kamera), som jeg kan bruge herude - et eller andet signal kan vel gå igennem? Ville eeeeelske altid at have kamera ved hånden og ikke kun have giga apparat på 214 kg - samt at have kontaktmulighed, når jeg (en sjælden gang) er på farten. Er IKKE OK at nasse opkald fra fremmede hver gang jeg er på sygehus/ude at handle/på kursus m.v. 
 Overhovedet ingen ændring ... eller signal. ;)
★ Bruge færre penge *host* 
 Blev lige modsat!

Så i 2014 har jeg kun dette ene forsæt: Komme forbi level fucking 350 i Candy Crush! ;)


Godt nytår ... ses vi i 2014?





4 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg! Kender godt det med nytårsfortsætterne! ;-)
    Jeg synes du har en rigtig god blog og kommer til forbi, hvilket jeg vil blive ved med! Godt nytår! :D
    kh Maria

    SvarSlet
  2. Godt og lykkebringende nytår til dig smukke søde Line <3

    Ja, vi ses her i 2014 - vil da for pokker ikke undvære dine pragtfulde skriblerier :-) Kram fra Jylland

    SvarSlet
  3. Helt fantastisk nytårsforsæt!! You go girl ;)

    SvarSlet
  4. Åh Line en hel måned uden lyd. Bare du ikke er for hårdt ramt.
    /Jeanet

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...