fredag den 20. december 2013

Kitty spam

Beklager tavsheden, der har plaget bloggen denne uge. Ligger stadig syg og har været så heldig at tage bonusrunden, hvor den langvarige penicillinkur nu har givet mig svampeinfektion oveni. :/ Pillerne jeg skal tage mod det har interaktioner med fire af mine andre medikamenter, men jeg har talt med lægen og er NØDT TIL at tage dem alligevel. Føler mig som noget, der hører hjemme på Kommune Kemi!

I tirsdags var vi hos dyrlægen med Sekhmet, Myrledyret og Samsara. Riraen skulle bare have sin vaccine, men Sekhmet er ikke rask endnu og det viser sig, hun har skab! Yum! Og Myrledyret har igen fået parasitter. *Sigh* Vi er en sølle flok disse dage.

Men nu får I lige lidt kitty spam herfra.


Først et billede af Zazzebergen, der i går var dagens fanbillede hos Best Friend. Smut gerne ind og smid ham et like! :)


Og så den opdaterede version af syvmåneder gamle Zazen. Åh ja - livet er lige til at holde ud!


Cleo: "Say cheese, punk!"


"Cheese punk!" (NB: Bemærk lige Zazens fine bandana! :)).


HG med Rira (der ser mindre heldig ud). Dyrlægen har erklæret hende rask trods hendes længerevarende Hide'n'seek-tur og hun har fået den årlige vaccine. Nu skal hun bare have lidt sul på kroppen igen.


Kira-pigen og jeg hygger. :)


Sekhmet for 11 dage siden, lige da hun kom.


Og til sidst lille Sekhmet, der stadig ikke er helt på toppen, men i det mindste kan se ud af begge øjne og trække vejret helt ned i lungerne. :) Hun går nu frit sammen med hele flokken, men er lidt forsigtig. De andre er lidt farlige og Moar er stadig den bedste i verden. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...