søndag den 1. december 2013

Vinderen af adventsgiveaway #1


Så er der jul på bloggen! Har I set, hvor fint her er blevet? :) Jeg mangler stadig at rette lidt hickups og knap så lækre ting ved designet, but we're getting there. Og nu til vinderen af adventsgiveawayen nr. 1. Først vil jeg gerne takke alle jer, der har deltaget. Det har været totalt overvældende, hvor mange, der har deltaget!


I har nok ikke glemt, det er denne pakke, der er på højkant. :) Men hvem skal den bo hos? Jeg var lidt ked af, at jeg måtte trække en ny vinder hele to gange, fordi reglerne ikke var overholdt. Så er I med i de andre tre giveaways, så husk at tjekke, reglerne er overholdt - fuldt navn, korrekt mailadresse, følger de relevante steder m.m. Overholdes reglerne ikke, trækker jeg en ny vinder - det virker mest fair over dem, der følger reglerne.

Men nu er der fundet en vinder, der har overholdt reglerne og hun er ...


Kamilla bag bloggen Kærlighed, shopping, tøseting er bloggens første julevinder. :) Jeg skriver dig en mail, Kamilla, og kan jeg nå at få din adresse i dag, er pakken allerede på vej til dig i morgen.

God advent til jer alle og husk at kigge med næste søndag, hvor næste vinder findes. Deltager du ikke? Så kan det nås endnu! :)


5 kommentarer:

  1. Jubiiiiii! Jeg håbede virkelig bare at jeg ville vinde denne give-away! Jubiiii! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tillykke. :) Elsker at lege julemand. c",)

      Slet
  2. Her er bare blevet så fint Line :)
    Og tillykke til Kamilla!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak. Havde ikke troet, det tog SÅ lang tid, men når man er teknisk imbecil, tager tingene tid. ;) Forresten ret underligt - jeg drømte om dig og de andre fra klassen i nat. Vi holdt decemberkomsammen og fejrede 50-årsjubilæum :o (aaaaaarg, 50!! Alderskræmt, mig?!), men var stadig alle 12 år. Virkelig surrealistisk og weird drøm. Da jeg vågnede, kunne jeg pludselig huske de vildeste ting fra Peterskolen ... Sjovt, som hjernen er indrettet. c",)

      Slet
    2. Hahaha du drømmer de sjoveste drømme ;) Men ku da være så sjovt hvis vi engang sku holde reunion eller noget.
      Må sige at du er meget kreativ med din blog - blir lige imponeret hver gang. Da jeg havde min, ku jeg jo ik finde ud af sån noget. Jeg er bare ikke særlig god til pc ;)

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...