mandag den 16. december 2013

Nytårsgiveaway

Jeg ved godt, jeg ikke er den mest pålidelige og inspirerende blogger disse dage, hvor tiden går med pleje af Sekhmet og forsøg på at få hende ind i flokken, samt pleje af syg Myrl og medtaget Samsara. Jeg er heller ikke selv helt på toppen endnu og HGs sag nærmer sig med hastige skridt, så han er helt til rotterne, så vi forsøger at holde alle bolde i luften og tage en dag ad gangen.

Derfor synes jeg, der skal ske noget positivt og en af de store glæder i denne tid er at give. Og dag jeg følte, det var helt underligt ikke at kunne lægge ny giveaway på i denne uge, fordi vi er løbet tør for advent, så smækker jeg en nytårsgiveaway på i stedet.

Dette år har jeg fået forkøbt mig i to ting, der aldrig er kommet i brug, så hvorfor ikke bortlodde dem til en glad læser? Her er hvad du kan vinde:


Dette skønne stjernetørklæde fra Asos og multipak armbånd fra Pieces. Begge dele er i skønne karryfarede nuancer og klæder hinanden godt. Desværre køber jeg ALTID ting i denne farve og ligger derfor inde med et hav af smykker og tørklæder i disse farver; derfor er disse to ting ikke åbnet og brugt, men kan havne i din postkasse efter nytår.


Her ser du tørklædet i brug - det er da fint, ik?

For at deltage skal du:

★ Som sædvanlig følge via bloglovin og huske at like dette indlæg ved at trykke på det lille ♥
★ Følge bloggen via Facebook
★ Skrive en kommentar til dette indlæg med fulde navn og mailadresse.

Skulle der deltage mere end 35, smider jeg en lille ekstrapræmie til ca. 50 kr. oveni, så spreed the word. :)

D. 1. januar, finder jeg et nyt hjem til disse skønne ting. Så når tømmermændene har lagt sig er det ind og tjekke mailen og se, om du har vundet.


16 kommentarer:

  1. Så lækkert det vil jeg gerne vinde.

    Mvh helena
    Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Flotte farver
    Astrid Nielsen - ravnmann (@) gmail.com

    SvarSlet
  3. Så flotte farver :) Det ville jeg godt vinde til min søster :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Sikke en fin gul farve! Der er liket på bloglovin og delt på fb :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Så fint tørklæde og armbånd. Lige min farve:-) krydser fingre. Glædelig SNART jul:-) Kh Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  6. Fine ting. Jeg synes det er flot af dig at give ting væk, du selv har købt.
    God jul og godt nytår til dig! :)

    signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet
  7. Meget fine ting!
    Glædelig jul og godt nytår :-)

    Julehilsner fra
    Susan Dalgas
    susandalgas@me.com

    SvarSlet
  8. fine ting - jeg deltager :-)
    mvh
    Katrine Kastberg - aksgk(a)hotmail.com

    SvarSlet
  9. God jul og godt nytår, ønskes du af mig <3
    Sara Berg
    /saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  10. Så fint <3

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Man bliver da i sommerhumør her midt om vinteren af alle de gule farver.

    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  12. Lækkert! trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor er den skønne, glade farver...
    Gul bliver man absolut i godt humør af, at i klæde sig...eller påføre sig med hjælp af smykker...
    Så jeg er absolut med i denne giveaway...
    Glædelig Jul...
    Samt kærlig hilsen
    linda59@godmail.dk
    Linda Pedersen

    SvarSlet
  14. Den farve klæder heller ikke mig , men derimod min store datter så håber jeg vinder det til hende :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  15. Lis Vinter livv@mail.dk
    Dejlig præmie !

    SvarSlet
  16. meget fint tørklæde!!!! og fine armbånd!!! lissen1966@gmail.com
    godt nytår

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...