fredag den 6. december 2013

Ebay wishes #1

Mine Ebay-indlæg har gjort lykke og jeg er blevet spurgt, om jeg ikke vil lave flere og det vil jeg da gerne. :) Så her kommer første collage i en række, med ting, som jeg ønsker mig. Alle de valgte ting koster under 34,- og har fri fragt. Husk, du helst ikke skal over 80,- samlet, hvis ikke pakken skal risikere at blive nuppet i tolden.

1. 33,79 kr. her // 2. 12,40 kr. her // 3. 26,44 kr (flere farver) her // 4. 5,41 kr. her // 5. 31,11 kr. her

Sælger af item 2 og 3 har jeg handlet med flere gange uden problemer. :)

Desuden har flere spurgt til link på mine støvler, som jeg viste herinde:


De fås i de viste farver (brun, blå, sort) og hos enkelte sælgere i hvid. Desværre har sælgere, jeg købte dem af, ikke længere. Men flere sælger dem, se bl.a. her Det er svært at holde sig under de 80,- (mine kom op på ca. 120,- med fragt) også selvom man holder sig til auktionerne. Husk også at tjekke sælger ud. Spørgsmål? Så smider du en kommentar eller sender en mail. ;)

Pst: Du behøver ikke at have PayPal for at handle på Ebay - jeg bruger som regel visakort.

4 kommentarer:

  1. jeg vil lige sige, de 80 kroner er uden fragt :-) de 80 kroner man skal holde sig under, er bare for tingen alene - fragten er fuldstændig ligegyldig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig? Det vidste jeg ikke. Det giver jo helt nye muligheder! ;) Må undersøge det nærmere. Tak for tippet, Malene. :)

      Slet
  2. super fin blog du har :-)


    http://kreativemilie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Emilie. Er glad for, du faldt forbi og smed et par ord. :)

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...