søndag den 8. december 2013

Vinderen af Stine A Jewelry

Så er det blevet 2. søndag i advent (My God - hvor bliver tiden af?!) og det er allerede tid til at finde en vinder af 2. adventsgiveaway. Vinderen er fundet via Random.org og er ... en stor overraskelse! Det er nemlig en mand!


Tillykke til Ian Andrews - mon ikke, der er en kæreste, mor eller søster, der får en ekstra glædelig jul? Der er sendt en mail af sted til dig.

I går blev jeg for øvrigt opmærksom på, jeg havde glemt at poste vinderen af Louise Haibergs signerede roman - det beklager jeg virkelig! Vinderen blev fundet af Louise og er Emillia, som for længst har fået mail.

Husk, der stadig er to lækre pakker tilbage, der venter på at finde nye hjem - bl.a. venter endnu et sæt Stine A på at sprede sine vinger og drage mod et nyt hjem. :) Og jeg mangler at høre fra Marlene Høj, der vandt lyngiveawayen på bloggen. Jeg går lige i mine gemmer og ser om jeg kan finde en email på dig, men hvis du ser dette, må du godt sende en pb på bloggen facebookside eller til mig privat. :) Hvis jeg hører fra dig og Ian, kommer pakkerne af sted allerede i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...