søndag den 3. marts 2013

Maria, Maria - en præmie venter på dig!


Jeg søger stadig vinderen af min giveaway #4. Du hedder Maria og har en blog, der hedder "CrazyStuuf", men uden indlæg. Jeg har heller ingen kontaktoplysninger på dig, Maria, ligesom jeg heller ikke har et efternavn. Jeg håber, du læser dette, så du kan få din præmie. :)

Kender du Maria, så giv hende et praj, så sommerfuglene kan flyve ud i foråret og mod hendes adresse. :)


Hvis ikke Maria dukker op inden fredag, trækker jeg en ny vinder.



 

1 kommentar:

  1. Hey! Det er jo mig? Vidste ikke jeg havde oprettet en blog! Haha :-D
    Men den er også rimeligt gammel den bruger ;-)
    Hilsen Maria Møller.
    Jeg sender dig lige en mail med min adresse!

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...