torsdag den 21. februar 2013

Giveaway #5

Så, mine dejlige læser, kommer den lovede giveaway - har glædet mig som et lille barn til at kunne vise, hvad der er på højkant, nemlig:


Jep, disse armbånd fra Annlil af metal og træ. Er de ikke fine?

For at deltage skal I:

* Bo i Skandinavien
* Være fast læser af bloggen via GFC.
* Like Annlils Facebookside
* Like min blogs Facebookside
* Skrive en kommentar herunder med jeres mailadresse og evt. blog (er altid på udkig efter nye blogs, så del gerne! :)).

Dvs. i denne omgang bliver der ikke noget med lodder. Alle der deltager har lige stor chance for at vinde, men I må meget gerne dele giveawayen på jeres egen side, hvis I ønsker det.

Vinderen bliver trukket om to uger, d. 7. marts. Jeg håber, rigtig mange vil deltage og held og lykke til jer alle.


10 kommentarer:

  1. Åh en lækker give-away. :D

    elskershopping.blogspot.com

    millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn give away(:
    Deltager meget gerne.

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Line jeg er selvfølgelig med:-) har like det:-)

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er også vild med smykker - Smider en deler rundt på FB :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Super fede armbånd :-)

    succes@mail-mig.dk

    SvarSlet
  6. følger begge steder ;)- håber jeg vinder

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  7. Må da også lige forsøge. ;o)

    Du ved hvordan du får fat i mig. ;o)

    Louise Haiberg

    SvarSlet
  8. Jeg deltager gerne! :-D
    - Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  9. Jeg deltager dæme gerne!

    Min blog er; christinachili.blogspot.com, og der er to giveaways!

    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...