torsdag den 14. februar 2013

Nu også på TV


Ja ja, nu er det Clackeren igen. Håber ikke, I er træt af indlæggene om hende. c",) Måske har I bemærket at der er sket lidt med fanerne. De fleste er blevet opdateret, nye er kommet til, men Cleo-fanen står stort set stille. Jeg mangler stadig at få lagt artiklerne om hende op.

Men - til gengæld har jeg fået linket til TV2s udsendelse om hende, hvor I kan høre historien, se damen (und ich) i levende live, samt høre fra hendes tyske forældre. Udsendelsen varer kun et par minutter og jeg kan ikke lægge den direkte herind, men kun linke til den.

På forhånd vil jeg undskylde - jeg lå syg og blev ringet om, om vi ville give et interview. Så på en time var det ud af sengen, i bad, i tøj, ordne hår og smide nødtørftig makeup i ansigtet. Huset ligner også noget fra Jerusalems ødelæggelse, men der blev hele tiden flyttet rundt på møblerne for at finde det rettet sted at filme. Cleo ville ikke deltage, så der blev hevet legetøj og godbidder frem, der flyder overalt.

Jeg har endnu ikke haft lagt videoblogs op herinde, da teknikken har drillet, men nu kan I da se mig og høre min tegneseriestemme (btw. hedder jeg ikke Andersen til efternavn! Shame on you TV2). Se klippet her

Jeg er også (stadig) ved at rydde op i etiketterne. Så alt i dullegrej (det være sig hår, makeup, shopping m.m.) lægger nu under 'it's a girl thing'.

Jeg synes, bloggen udvikler sig mere og mere positivt og henimod et look, jeg er godt tilfreds med. Jeg håber, I synes det samme. :)

Alle dyrene og jeg sender en masse lååååve til jer derude, i anledning af valentinesdag.




2 kommentarer:

  1. Hvor var det fedt at se den video(:
    Og hvor sjovt at se dig på video.
    Hvor ser Cleo dog bare skøn ud(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak, tak. :) Ja, hun var ellers ikke meget for det. Det tog to timer at få den stump i kassen. Men med alt det hun har været igennem, forstår man hende jo godt. :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...