onsdag den 27. februar 2013

Giveaway #6

Apropos moustache; kender I Morfars moustache?

De af jer der gør, er måske ikke overraskede over, jeg elsker morfar! Jeg elsker genbrug, jeg elsker retro ting, ting med sjæl, ting der ... lever. Varer, der er unikke, som ikke findes i hveranden H&M eller Ikea. På et tidspunkt vil jeg skrive et længere indlæg om Morfar, hvor jeg guider jer rundt i hans univers, fortæller om nogle varer, jeg er begejstret for og om hvorfor, jeg elsker konceptet genbrug.

Da jeg fik lov at vælge en vare fra Morfar, som I kunne vinde, var jeg ikke længe om at betænke mig: Smykke! De af jer, der har fulgt mig lidt længere, undrer sig nok heller ikke over, jeg har valgt: Clipsøreringe.

Jeg har før skrevet om, hvordan jeg pga. keloid ikke kan bruge øreringe. I mange år gik jeg derfor ikke med noget. Så fandt jeg på at få en smykkedesigner til at fremstille speciallavede øreringe med clips til mig. Senere gik jeg på jagt i genbrugsbutikkerne, da de ofte ligger inde med denne vare, som stort set aldrig mere ses i forretningerne. I dag køber jeg selv øreringe og laver om til clips (og er af flere blevet spurgt om jeg kan hjælpe dem med at lave et par øreringe om), men jeg blev alligevel ret vild, da jeg fandt Morfars side. Og jeg synes, disse beautier var de smukkeste. Måske skulle jeg have købt dem til mig selv, men jeg syntes, I skulle have muligheden for at eje dem.


Så åbenbart er jeg ikke den eneste, der savner clipsene. Keloid eller ej. c",)

Men nu til reglerne. For at deltage skal du:

* Være fast læser af bloggen (via GFC)
* Lægge en kommentar herunder med din mailadresse og evt. link til egen blog
* Like Morfar på Facebook - han vil så gerne have flere børnebørn. :)
* Like bloggen på Facebook

Du er også meget velkommen til at dele opslaget her på din egen blog, hvis du vil, men det er ikke et krav. Der er altså ikke noget med lodder i denne omgang.

Jeg trækker vinderen d. 9. marts. Held og lykke til jer alle.


5 kommentarer:

  1. Jeg er helt sikkert med.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Så er ovenstående gjort :) Deler også opslaget.
    Nej, du er ikke den eneste - Jeg er ikke så god til at bære øreringe. Måske clips er løsningen?!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Alle kriterier er opfyldt :) Og har også lige smidt en deler rundt til en masse interesserede tøser <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  4. lækker lækker præmie
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  5. deltager gerne!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...