onsdag den 27. februar 2013

Når lykkens gudinde kigger forbi

Der er åbenbart held ved mig for tiden, trods sygdom, snot og sørgelige somatiske spasmer (overboard on bogstavsrim?). Jeg har nemlig igen vundet en giveaway. Denne gang hos Mønneberg

Og her er, hvad jeg har vundet:


Hvor fedt er det ikke lige? Først vinder jeg et tørklæde i min yndlingsfarve (og med guldtråd!!) og nu vinder jeg en halskæde. Som i smykke. Som i YAY! :) Og guess what: Nu har jeg også et overskæg til de perioder, hvor jeg ikke PMS'er og derfor ikke ligner en fransk udgave af Hitler med slikket moustache.

Så nu har jeg ti gange mere skæg (ha!) end HG, der af en eller anden grund ikke er i stand til at gro en velvoksen moustache (ikke at han ville få lov til det, om så hans hårrødder havde været i live!). Til gengæld får han så heller ikke grå hår. Så to gange nitte til mig: Jeg nupper både de grå hår og testosteronoverlæben her i familien. (Ain't PCOS great?).

Nå, kan mærke på mit overstadige humør, at min hjerne allerede er ved at gå i dvale, og jeg ville gerne nå at smække den giveaway på ... altså den I kan vinde forstås. :)

Hvis bare det pokkers syn gad styre sit handicap. Bliver søsyg af at skrive herinde ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...