fredag den 15. februar 2013

Hvor ville du helst spise?

Da vi flyttede ind her i hytten, klappede jeg i mine små fede hænder, fordi det gamle 70'er-køkken stod endnu. Og jeg kunne ikke drømme om at bytte det ud med en omgang pap og papir fra HTH. Dette køkken har været genstand for flere indlæg. Jeg er tilhænger af det gamle og enkle. Min mormor har sponsoreret en del Madam Rød (som står til vores køkkenfarver) gennem tiden, og på loppemarkeder og genbrug er jeg altid på udkig efter mere. Vi har gammeldags cafégardiner med rødtern og hvide klinker med røde hjerter. Så når jeg ser billeder af køkkener skal jeg altid sammenligne. Men desværre eksisterer der ikke meget af den gamle nostalgi længere synes jeg. Jeg er imidlertid stødt på to af slagsen og nu er spørgsmålet: Hvor ville du helst spise?


Personligt er jeg klart til 1, da jeg godt kan lide farver og elsker de afskallende gulve. Nr. 2 bliver efter min mening for sterilt og hospitalsagtigt - især med den hvide vægt i baggrunden. Men jeg elsker bordet og taburetterne.

Hvad mener du?


7 kommentarer:

  1. Uh, det er svært. Det er slet ikke min stil med det gamle... Jo, måske til et sommerhus. Men skal jeg vælge af de to 'onder' så klart det blå. Jeg hader nemlig gardiner i stedet for skabslåger. Og så har du ret i, at der helst skal være lidt farver. Jeg er slet ikke til hvidt i hvidt. :)

    SvarSlet
  2. De er begge vildt fede, men jeg er nu også mest til farver, så nummer 1 helt klart!
    - Kig evt. forbi min blog, hvis du får lyst.

    Knus
    http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Jeg er helt sikkert mest til 1, 2 ser for 'svensk' og 'ikea-agtigt' ud til min smag. 1'eren er derimod mere råt og lækkert i mine øjne (:

    - Kit

    SvarSlet
  4. Hmm den er svær, for jeg sys ikke der er noget hygge ved nogen af dem...
    Et køkken må gerne være "varmt", men hvis jeg absolut ska vælge blir det klart nummer 1!! Der er lidt mere personlighed over det end bare det HEEELT hvide. Men gerne endnu flere farver for mig :)

    SvarSlet
  5. Syntes de begge er charmerende på hver deres måde:) syntes køkkenet skal udstråle af den man besøger/ selv er som person, har en venind der hel klart ville være en 1'er og Ville elske der hos hende og gør det allerede, ,men selv er jeg mest en 2'er dog ville jeg peppe det op med lidt farver/:)

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Synes at de begge to er fede, ville nok have en blanding af de to. Fra 1 gulvet, køkkenbordet, lamperne, det skulle blandes med nr. 2
    Jeg tænkte på om du ville kigge forbi min blog? Jeg tager en masse billeder og ville blive rigtig glad for noget feedback

    hilsen
    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentaren. :) Jeg kigger forbi med det samme.

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...