lørdag den 16. februar 2013

The animal within

Hvis du er virkelig glad for din hund, eller bare vil slippe din indre svinehund løs, har jeg fundet stedet lige for dig!
     Med seks dyr i huset, skal der tit handles ind i halsbånd, loppemidler, børster, godbidder, legetøj m.v. De fleste ting køber jeg over netter. Og i dag da jeg sad og surfede, fandt jeg disse T-shirts hos My Pets.    





Jeg ved simpelthen ikke, om jeg elsker dem eller hader dem. De er så livagtige at det er spooky! Anyway, de findes hverken i cairn eller cavalier, som er racen på mine to små dræberpudler, men de har 42 forskellige racer - eller dvs. nogle af racerne går igen i flere farver. Hvis du er interesserede koster de 229,- og fås på ovenstående link.

Men hvad siger I? Cool eller creepy?

12 kommentarer:

  1. Haha jeg synes de er ret nuttede!
    - Kig evt. forbi min blog, hvis du får lyst.

    Knus
    http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig vil jeg kigge forbi. :) Tusinde tak for din kommentar og fordi du kiggede herind.

      Slet
  2. Ha ha, jeg ved ikke hvad jeg skal synes! :-D De er så creepy at de er lidt cool!

    Jeg har en konkurrence kørende på min blog, i samarbejde med Footway.dk om et gavekort på 500 kr. :-) Kig gerne forbi! http://www.rikkesunds.dk/2013/02/konkurrence-footway.html

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke

      Det lyder som om, du har lidt samme mening som jeg. :) Jeg er altid frisk på en giveaway, så jeg kigger forbi.

      Slet
  3. Hej Rikke

    Tak for den anderledes kommentar på min blog :) Syntes nu at du har en utrolig fed blog :D

    http://lifeaslange.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg er faktisk ret vild med nummer to, den kunne jeg godt finde på at købe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg valgte også de fire, jeg syntes var de fedeste. :)

      Slet
  5. Tror jeg ville dø lidt af skræk hver gang jeg kiggede mig i spejlet, men kan på den anden side godt lide der er så livagtige :D

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Ja, måske man tilmed kunne bruge dem til at afskrække indbrudstyve med. Man klistrer T-shirten i vinduet og voila! c",)

      Slet
  6. Hlt vild fed header!! Din blog er rigitg fed og har sin helt egen charme! Vil du ikke følges? hvis du vil så smid en kommentar på mit seneste indlæg! :) Også følger jeg dig tilbage! BTW synes jeg at t-shirtsne er en sær blanding mellem creepy og cool :)

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar. :) Jeg kigger straks forbi.

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...