søndag den 17. februar 2013

X-factor gone wrong, wrong, oh SO wrong!


Dagen er gået på ægte søndagmanér med at sove længe, læse samt oprydning og rengøring. Så her til aften, var det på tide med lidt afslapning. Og hvad er mere underholdende end Youtube? Har fundet den F E D E S T E playliste med X-factor-auditions, når de bare går virkelig galt og dem ville jeg lige dele med jer. Selvom det tager tid at se hele liste, vil jeg anbefale det, men ellers er de vigtigste:

* Ablisa
* Triple Trouble
* George Gerasimou /fra Triple Trouble), der vender tilbage.

Dommerne kommer altså også med de mest kongekommentarer. "Once, by accident, I sat on my cat ... You kind of make the same sound the cat did!"

Nå, anyway, jeg håber, I har haft en dejlig weekend og er ladet op til en ny uge. Find playlisten her. Enjoy! :)


6 kommentarer:

  1. HAHAHA åhhh that made my sunday!! Tak for den...
    Og så kom jeg lige til at tænke på den her ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=FQt-h753jHI

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh yeah - 'Ken Lee'. Den havde jeg glemt alt om. Den kan også altid redde en dårlig dag. c",)

      Slet
  2. Ahahaha for fanden det var var, der sker virkelig de skøreste ting i x factor nogle gange :D

    Ha en dejlig mandag:o)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  3. haha grinern! Elsker at chille om søndagen og se massere af film!
    Desuden tak for kommentaren på min blog, virkelig dejlig!
    hilsen broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...